weer op de plaats van bestemming (geen problemen gehad met de roffel)

Gestart door francois, 14-08-2009 23:26:12

Vorige topic - Volgende topic

francois

we zijn weer na 3 weken op de plaats van de bestemming (thuis)
zeer goede vacantie gehad en geen problemen gehad met onze roffel   :eusa_dance:

wie nog meer

vrgr francois

tackle

--BUMP--

Mijn roffel mocht ook vakantie houden, en is dus niet weg geweest. Heeft twee weken binnen geslapen. Mijn broertje en ik zijn samen met dit geval weggeweest naar Zuid-Frankrijk:

Een echte 345 GLS, dus met tweeliter Volvomotor. Rijdt ook goed!  ;D

elianmars

Ook wij zijn weer terug, maar helaas wel wat problemen gehad met de wagen.

Maar ja, 't is ook geen echte roffel. Misschien dat het daar aan ligt?  :eusa_shifty:

breakman

Citaat van: elianmars op 17-08-2009 23:31:48
Ook wij zijn weer terug, maar helaas wel wat problemen gehad met de wagen.

Maar ja, 't is ook geen echte roffel. Misschien dat het daar aan ligt?  :eusa_shifty:

Toch niet marcel !! Mijn dieseltje heeft zonder problemen de hitte en lange afstanden getrotseerd we hebben wel een tikkeltje verschil in de km-stand  :eusa_whistle:

Eric Kubbe

Na een weekje Italie, 1600km, weer terug. Ondanks de hitte daar, 35+, geen problemen gehad. Zelfs de lange reis en in de bergen heeft hij zich zeer goed gehouden.  :eusa_clap:

Rogers XC 70 2000

Citaat van: --BUMP-- op 17-08-2009 23:25:29
Mijn roffel mocht ook vakantie houden, en is dus niet weg geweest. Heeft twee weken binnen geslapen. Mijn broertje en ik zijn samen met dit geval weggeweest naar Zuid-Frankrijk:

http://i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/DSCN3059_2.jpg

http://i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/DSCN3099_2.jpg

Een echte 345 GLS, dus met tweeliter Volvomotor. Rijdt ook goed!  ;D

Precies zo één heeft mijn pa ook gehad; 345 GLS, 1982 zelfde kleur... vond dat toen een prachtbak!

)()()sT

Wij ook, maar dan wel met het nieuwere frontje. Dat was ook onze eerste Volvo trouwens...

On-topic: de V70 heeft het prima gedaan, nul-olieverbruik, en nul-problemen.

thuur

Liter of 2 aan olie opgestookt in 3 korte files en het lampje van de knop van de koplamphoogteverstelling kapot gegaan >:(

Verder 3000km voortreffelijk geroffeld.

Gr 8)

Quota

Ben benieuwd, Na een voorzichtige start richting normandie vorig jaar, nu tohc maar gewoon doorstoten tot aan de middelandse zeekust... Kijken wat ie doet...;)

Simplicity

Een dikke 3000km gedaan afgelopen maand en de roffel heeft me geen enkele keer in de steek gelaten, had hem dan ook voor de vakantie verwend met verse olie en nieuwe klauwen. En de drukgroep doet het ook nog altijd na 245k  :eusa_dance: maar voor hoe lang nog   :eusa_pray:
Doet nu al 3 jaar z'n werk onder m'n vleugels en heeft me nog geen enkele keer laten staan, is met m'n andere volvo's nog nooit gelukt...