[VOLVO850CLUB MEETING] Poets- en Spotrepairmeeting 2009 Bennekom 10-10-2009

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 15-08-2009 14:39:19

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

)()()sT

)()()sT

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

petrolhead

jammer dat ik niet kan komen; veel plezier en laat de lak erop zitten :eusa_whistle:

Spin!

Net wakker, ik ga rustig aan doen...moet eerst de R nog ophalen en aanzwengelen en dan ziet men mij wel verschijnen daar. Voel de maag al knorren, dus gooi er maar vast een worst op!!

www.vm-parts.nl

BasV70

Ik zal hier zo ook de spullen achterin gooien. zou 29 minuten rijden moeten zijn. Eens kijken of we daar om 9.00 uur kunnen zijn. Tot zo!

marcelV70R

Thys

Eindelijk eens een meeting waar je heen kunt zonder vooraf je auto te moeten poetsen :eusa_dance:

)()()sT

Het was een weer geslaagde dag! Een uitgebreider verslag tal wel volgen.
Ben nu onderweg naar huis, gelukkig regent het :evil:

elianmars

Je mag niet forummen onderweg, Joost. Dat doe ik ook niet  :eusa_liar: ;D

Ik sta nu in de file ::)

Was leuk om weer wat bekenden te zien!

Ik heb nog een paar foto's gemaakt. Die zal ik morgenavond plaatsen als ik terug ben vanuit Zeeland. 

Ludo

Regen?, file?.
Ik heb de zonnebril moeten uithalen en lekker kunnen doorgassen...  ;D

Was weer gezellig.
Leuk weer enkele bekenden nog eens te zien en gesproken te hebben.
Veel volk en er werd aardig wat afgeluld  ;D gepoetst, allemaal met een blingbling voertuig weg nu.
Ook de mensen van 1Z hadden het druk, prachtig om te zien.  :eusa_clap:

)()()sT

Ja ja, hij is op de terugweg lekker schoongeregend  :eusa_eh:

Nogmaals: het was een zeer geslaagde dag. Het was wel weer vroeg opstaan, kwart over zeven stapte ik in de auto.
Bij AC Nederweert heb ik Ludo gespot en zijn we samen doorgereden naar Bennekom; we waren nummer 3 en 4 ofzoiets  :eusa_dance:

Vervolgens kon iedereen voor een appel en een ei de wasstraat in om het vuil van de wagens af te spoelen. Ongelooflijk dat er dan ook mensen met ijverig gepoetste wagens aankomen  :eusa_doh: ;D :-*
Erna ben ik, net als de anderen gaan poetsen. Sommigen hadden eigen spullen bij, ik heb wat spul bij de 1Z stand gekocht nadat ik me even had laten voorlichten.
Als je de auto zelf zorgvuldig poetst zie je nog eens extra hoe "beschadigd" ie eigenlijk is  :-[
Maar goed, voor een auto met 325.000 km. ervaring mag ie er best wezen, en het totaalplaatje is top!

In de tussentijd was er een iemand bezig met spotrepair. Helaas duurde dit per auto behoorlijk lang (krijg je met die oude hokken met overal putjes  :evil: ;D) en ben ik er niet meer aan toe gekomen.
Rond een uurtje of 4 ben ik terug gereden en heb net voor een bui nog even wat buiten-foto's gemaakt.

Hierbij wat sfeerimpressies, ik heb zelfs de moeite genomen wat kentekens weg te poetsen, al hoefde dat van meerderen niet.

Spotrepair:

Dames en heren, deze beauty is te koop!!!:

Nee nee, niet alleen rood is gevoelig voor verkleuren  ;D:

Mooi rood:

Bling blinggggg  8):

De buitenfoto's voordat ie schoongeregend werd:

Off-topic: ik wist al dat VW-diesels aardig kunnen roken  ;D

Nogmaals: een hele leuke dag gehad, ook leuk om weer gezichten bij forumnamen te kunnen plaatsen!

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

KIM