Even voorstellen V70 '98 TDI

Gestart door grijzev70tdi, 13-01-2010 21:56:42

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Citaat van: FGG op 14-01-2010 12:44:32
Citaat van: elianmars op 14-01-2010 09:42:02
Zit jij altijd achterin dan?  :eusa_think:

Vorige week voor 't eerst achterin gezeten en heb er toen wel ff van genoten. :P

Citaat van: elianmars op 14-01-2010 09:42:02
Al zou ik 't in mijn wagen hebben, dan had ik er nog niks aan. De jongens zitten op een stoelverhoger  ;D

Die van ons hebben er wel wat aan, die zijn de verhogers al ontgroeid.
Ik heb met dit koude weer mijn jas op de achterbank liggen met de achterbankverwarming aan. Op  de plaats van bestemming lekker de warme jas aantrekken, wat een luxe.

FGG

Citaat van: hathü op 14-01-2010 12:51:23
Ik heb met dit koude weer mijn jas op de achterbank liggen met de achterbankverwarming aan. Op  de plaats van bestemming lekker de warme jas aantrekken, wat een luxe.

Ik vraag me af of dat werkt. Ik heb 't idee dat de verwarming niet werkt als er niemand zit.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

hathü

De jas wordt wel warm, moet er bij zeggen dat er wel meer dan die jas op de bank ligt, o.a. een gevulde weekendtas en een laptop. Tis er aardig vol. Dat heb je met die slaapdiensten. :azn:

henry classic v70

Welkom op 't forum, je bent er al een tijdje mee bekend omdat je al even meekijkt
Ben ook benieuwd naar 't interieur van jou roeter

Citaat van: hathü op 14-01-2010 11:41:39

De oude kabel moet je losmaken van het hendeltje, knip de oude kabel door en verbind de nieuwe aan de oude en trek deze door de mof naar de motorruimte. Verbind de kabel daar met de motorkapontgrendelingskabel. Je ziet wel hoe de oude daar vastzit.
In de auto aan het hendeltje vastmaken. Bij het hendeltje kun je de kabel afstellen met de stelschroef. Wijst zich vanzelf zeker als je enige technisch inzicht hebt.
Succes ermee.

Groet Harry

Zou dat het probleem ook oplossen voor een van de sloten van de motorkap die niet altijd open springt als je aan het handeltje trekt?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

knoopie

CiteerKomen steeds meer diesel lijkt wel, tijd voor een dieselmeeting?

goed idee......wanneer, waar, hoe laat,minimaal aantal, bij een wegvreettentje..........
trap maar af alleen in ander gedeelte natuurlijk van het forum..... :eusa_wall:
ik doe mee!!

gr. richard

grijzev70tdi

Citaat van: henry classic v70 op 14-01-2010 14:01:54
Welkom op 't forum, je bent er al een tijdje mee bekend omdat je al even meekijkt
Ben ook benieuwd naar 't interieur van jou roeter

Citaat van: hathü op 14-01-2010 11:41:39

De oude kabel moet je losmaken van het hendeltje, knip de oude kabel door en verbind de nieuwe aan de oude en trek deze door de mof naar de motorruimte. Verbind de kabel daar met de motorkapontgrendelingskabel. Je ziet wel hoe de oude daar vastzit.
In de auto aan het hendeltje vastmaken. Bij het hendeltje kun je de kabel afstellen met de stelschroef. Wijst zich vanzelf zeker als je enige technisch inzicht hebt.
Succes ermee.

Groet Harry

Zou dat het probleem ook oplossen voor een van de sloten van de motorkap die niet altijd open springt als je aan het handeltje trekt?

De sloten zijn wel goed gangbaar (lang leven WD40) maar de binnenkabel is geknapt.
Waarschijnlijk kon hij niet meer tegen -28 in zweden
Grolsch, het klinkt al lekkerder

RRRRR_Ramon

Citaat van: FGG op 14-01-2010 12:55:28
Citaat van: hathü op 14-01-2010 12:51:23

Ik vraag me af of dat werkt. Ik heb 't idee dat de verwarming niet werkt als er niemand zit.

Bij onze V70 (MY00) werkt de achterbankverwarming wel als er niemand op zit. Het is wel zo dat er een tijdrelais op zit (zoals bij de achterruitverwarming) hij gaat dus naar verloop van tijd uit en moet ook elke keer nadat het contact is uit geweest weer opnieuw worden aangezet. De schakelaars van de voorstoelen blijven wel geactiveerd als het contact uit is geweest.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

grijzev70tdi

Vandaag heeft de auto een nieuwe distributieriem gekegen en een nieuwe waterpomp. Ook lekte hij iets koelvloeistof wat vermoedelijk door een kapotte slangklem kwam.
Auto rijd weer heel fijn. Op naar de 500000!!
Grolsch, het klinkt al lekkerder

bkop

Welkom Jasper,

Fijn een medestander met een TDi en beige bankstelletje. helemaal goed. ik wens je vele veilige en genoegelijke kilometerssssss.

Groetn,

Bert