filmpje!:Project 2009 afgerond ...op naar project 2010

Gestart door erickie, 17-08-2009 07:40:28

Vorige topic - Volgende topic

erickie

De velgenmoer/sleutel....zit er niet bij. dus verwisselen gaat ook niet lukken :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
S60 2.5T 2007.

ed

Ik weet dat Rudie nog een originele Pegasus velg had liggen in een donkere kleur. Maar aan de foto's te zien is het een imi velg toch?
Ik heb zelf evt ook nog een setje originele pegs liggen. Dus als je interesse hebt...
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Freakybaby

Citaat van: erickie op 17-08-2009 11:08:40
De velgenmoer/sleutel....zit er niet bij. dus verwisselen gaat ook niet lukken :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Dan zeker niet gaan rijden... ANWB of even lenen van een collega?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

erickie

Oke mensen...Het volgende. Als iemand 1 18inch peg heeft liggen, dan kom ik hem vandaag nog halen. De prijs, daar komen we wel uit .

Ik kan een imi-velg kopen peg/antraciet( dat is dekleur van ouwe ook trouwens) prijs 175 euro.

Et waarde 43. Nu weet ik niet wat de etwaarde zou moeten zijn voor mijn roffel.

Alle hulp is meer dan welkom!

greetzz,

Eric
S60 2.5T 2007.

erickie

Citaat van: Freakybaby op 17-08-2009 11:29:27

Dan zeker niet gaan rijden... ANWB of even lenen van een collega?

ANWB is er over een half uurtje..
S60 2.5T 2007.

spitsrijder

Citaat van: erickie op 17-08-2009 11:40:07
Oke mensen...Het volgende. Als iemand 1 18inch peg heeft liggen, dan kom ik hem vandaag nog halen. De prijs, daar komen we wel uit .

Ik kan een imi-velg kopen peg/antraciet( dat is dekleur van ouwe ook trouwens) prijs 175 euro.

greetzz,

Eric

Misschien even aan de binnenkant van je oude velg kijken als die er af is, weet je ook meteen zeker dat je een velg met dezelfde ET waarde terugkoopt.

erickie

Citaat van: spitsrijder op 17-08-2009 12:14:38

greetzz,

Eric

Misschien even aan de binnenkant van je oude velg kijken als die er af is, weet je ook meteen zeker dat je een velg met dezelfde ET waarde terugkoopt.
S60 2.5T 2007.

Turbo-Geek

Citaat van: Richard850 op 17-08-2009 10:53:27
WOOW! Dat is idd een beste klap geweest... Een nieuwe velg kost geen drol? Ik had toen k de mijne (3 week oud) beschadigd had ook geinformeerd wat een nieuwe ging kosten, en dat kwam mij op €200,- Terwijl mijn hele set met banden op €950,- zat.... Een set is goedkoper dan 1 velg, omdat ze dan met 3 velgen blijven zitten, en dat is weer moeilijk kwijt te raken!

Natuurlijk is 1 velg duurder als dat je een set koopt en de prijs deelt maar dan nog, 200 euro is niks vergeleken met wat een OEM velg bij de dealer kost.
Met een Titan velg heb je dus geen imi alternatief en ga dan maar eens bij de dealer vragen wat die velg je gaat kosten .... Juist ja, in verhouding kost zo'n imi peg geen drol.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

erickie

Ik ga vanmiddag naar Uden om een velg op te halen.

Als de anwb nu een sleutel heeft om de oude eraf te halen dan zet de goede man in uden de oude band op de nieuwe velg.

Hopen dat het lukt..
S60 2.5T 2007.

erickie

Citaat van: Turbo-Geek op 17-08-2009 12:20:57
Citaat van: Richard850 op 17-08-2009 10:53:27
WOOW! Dat is idd een beste klap geweest... Een nieuwe velg kost geen drol? Ik had toen k de mijne (3 week oud) beschadigd had ook geinformeerd wat een nieuwe ging kosten, en dat kwam mij op €200,- Terwijl mijn hele set met banden op €950,- zat.... Een set is goedkoper dan 1 velg, omdat ze dan met 3 velgen blijven zitten, en dat is weer moeilijk kwijt te raken!

Natuurlijk is 1 velg duurder als dat je een set koopt en de prijs deelt maar dan nog, 200 euro is niks vergeleken met wat een OEM velg bij de dealer kost.

Met een Titan velg heb je dus geen imi alternatief en ga dan maar eens bij de dealer vragen wat die velg je gaat kosten .... Juist ja, in verhouding kost zo'n imi peg geen drol.

en toch als je erover nadenkt, er zijn genoeg mensen die maar 1 velg zoeken. alleen in dit topic al 2!
S60 2.5T 2007.

elianmars

Je hebt echt overal gezocht naar de sleutel voor de velgen? Soms ligt zo'n ding op de gekste plaats.

Voortaan even op letten, als je een auto koopt, of de sleutel er echt bij zit. Als die er niet bij zit, eisen dat de slotbouten er afgehaald worden.

Maar goed, daarmee ben je nu niet (meer) geholpen......

Hopelijk kan de ANWB je helpen.

Ben je trouwens gewoon doorgereden met deze velg?  :eusa_think:

Johann

Zorg nu eerst eens dat je weet welke velg 't om gaat..

Lijkt Imi ET43, Echte Peg is ET46

spitsrijder

Citaat van: erickie op 17-08-2009 12:16:24
Citaat van: spitsrijder op 17-08-2009 12:14:38

greetzz,

Eric

De ANWB gaat de velg er waarschijnlijk toch afhalen, of mis ik nu iets...... ::)

MICHEL306

Lullig voor je, maar aan de andere kant, nu zie je dus duidelijk het verschil tussen na- maak en echt,  kweet zeker dat een orginele velg deze klap had overleeft,  misschien krom maar wel buikbaar.

erickie

Citaat van: elianmars op 17-08-2009 12:54:09
Je hebt echt overal gezocht naar de sleutel voor de velgen? Soms ligt zo'n ding op de gekste plaats.

Voortaan even op letten, als je een auto koopt, of de sleutel er echt bij zit. Als die er niet bij zit, eisen dat de slotbouten er afgehaald worden.

Maar goed, daarmee ben je nu niet (meer) geholpen......

Hopelijk kan de ANWB je helpen.

Ben je trouwens gewoon doorgereden met deze velg?  :eusa_think:

ANWB is net weg en die krijgt hem er ook niet af. Dus volgende stop Volvo dealer bellen.

De velgen komen bij ET vandaan..
S60 2.5T 2007.