QuickSilver Sports Exhausts

Gestart door erickie, 17-08-2009 23:04:05

Vorige topic - Volgende topic

erickie

Staat te koop bij ET. Kan alleen weinig vinden op het net over deze uitlaat op een roffel.
Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben of die filmpjes/geluidsopnamens hebben van een 850 met zo'n apparaatje eronder :)
S60 2.5T 2007.

-D©©©L-

Ehm, was jij niet diegene die zich ergerde dat tunen zo duur was ?!
Hoe staat het met de "stage 0", de moeder der tuning stappen.

Turbo-Geek

True !
Eerst de rest op orde hebben en heel houden en dan pas gaan denken over uitlaat systemen van 900 euro  :eusa_whistle:

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

walter leever

Ik sluit me aan bij de vorige posters ;)

En ik denk dat Marc ze nog niet zo lang heeft :eusa_think: ,een grote groep hier rijdt met Ferrita,waaronder ikke ;D

erickie

interesse is de moeder van verstand.
Ja ik ben degene die tunen duur vindt, maar ja de huur vind ik ook al jaaaren te hoog , maar betaal hem toch maar ;)

Citaat van: Turbo-Geek op 17-08-2009 23:11:06
True !
Hoe staat het met de "stage 0", de moeder der tuning stappen.

Eerst de rest op orde hebben en heel houden en dan pas gaan denken over uitlaat systemen van 900 euro  :eusa_whistle:

Op ferrita downpipe en exhaust na zijn de dingen al zoals ze moeten zijn. Airfilter ,MTE FLASH ,motorsteun , blowvalve. nu al goed voor zo'n 270 pk-tjes.
Is dat stap 0??

En over eerst heel houden....CHEAP SHOT,Suckerpunch ;)

S60 2.5T 2007.

walter leever

Stap/stage 0 is het terugbrengen in goede/nieuw staat van een aantal zaken,ontsteking,vacuumleidingen,injectie,riemen etc,etc als dit allemaal okidoki is,kun je gaan beginnen met het tunen. ;)

Thys

Citaat van: erickie op 17-08-2009 23:39:18
Citaat van: walter leever op 17-08-2009 23:35:43
Stap/stage 0 is het terugbrengen in goede/nieuw staat van een aantal zaken,ontsteking,vacuumleidingen,injectie,riemen etc,etc als dit allemaal okidoki is,kun je gaan beginnen met het tunen. ;)

Helemaal vergeten nieuwe bougiehandel Magnecor kabels met iridiumsparkies van ET zit er al op. Stage 0 is allang passe, anders had ik hem nooit gekocht.

Allereerst welkom hier! Stage nul vind ik ietsje verder gaan dan enkel de ontsteking vernieuwen. Hoe is het bijvoorbeeld met de carterventilatie, motorsteunen, ophangen, remmen, koelsysteem, etc?

erickie

Citaat van: thyzerrr op 17-08-2009 23:45:35
Citaat van: erickie op 17-08-2009 23:39:18
Citaat van: walter leever op 17-08-2009 23:35:43

Helemaal vergeten nieuwe bougiehandel Magnecor kabels met iridiumsparkies van ET zit er al op. Stage 0 is allang passe, anders had ik hem nooit gekocht.

Allereerst welkom hier! Stage nul vind ik ietsje verder gaan dan enkel de ontsteking vernieuwen. Hoe is het bijvoorbeeld met de carterventilatie, motorsteunen, ophangen, remmen, koelsysteem, etc?

Bedankt heb al erg veel geleerd hier..
Motorsteun zie post hierboven;carterventilatie geen idee, remmen zimmerman 280 perfoos.

Maar om even terug te komen op :

Citaat van: erickie op 17-08-2009 23:04:05
Staat te koop bij ET. Kan alleen weinig vinden op het net over deze uitlaat op een roffel.
Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben of die filmpjes/geluidsopnamens hebben van een 850 met zo'n apparaatje eronder :)
S60 2.5T 2007.

Turbo-Geek

CiteerHelemaal vergeten nieuwe bougiehandel Magnecor kabels met iridiumsparkies van ET zit er al op. Stage 0 is allang passe, anders had ik hem nooit gekocht.

Dat is mischien een denkfout die je maakt ...
Wanneer is het gebeurt ? Door wie ? Heb je er bewijs van ?

Probleem is vaak dat bij verkoop het 'praatje' helemaal klopt en alles gedaan is, met name zaken die niet snel en eenvoudig te controleren zijn.
Ik zeg NIET dat dit nu het geval is hoor maar wil je enkel behoeden want je zal niet de eerste zijn die na een defect er achter komt dat het allemaal niet zo koosjer was.  :eusa_hand:
Zaken zoals carterventilatie, vacuumslangen en leidingen kunnen heel makkelijk voor een hele slechte maand(en) zorgen.

Het feit dat je geen sleutel voor de velg hebt is in principe niet typerend voor een eigenaar (de vorige eigenaar) die alles voor mekaar heeft.
Die ligt dan gewoon in het handschoenenkastje, de midden console armsteun of netjes bij het reserve wiel en dan had je hem wel gevonden.
  The things you own end up Owning you !

Ludo

Doe nou even normaal.
Haal die uitlaat, hang em eronder, en ga een eind rijden.

Er moet toch iemand met de eerste ervaringen op de proppen komen...  ;D

erickie

Citaat van: Ludo op 17-08-2009 23:52:54
Doe nou even normaal.
Haal die uitlaat, hang em eronder, en ga een eind rijden.

Er moet toch iemand met de eerste ervaringen op de proppen komen...  ;D

hehehe.
S60 2.5T 2007.