Wat en hoe? stuurstandbegrenzer

Gestart door Robby72, 19-08-2009 16:15:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robby72

Ik heb een setje 17 " op het oog voor mijn s70 diesel. ::)

Volgens de optiecataloog moet ik ook een stuurstandbegrenzer hebben?
Wat moet zo iets kosten en is het nog te verkrijgen bij de dealer? Is het goed zelf te installeren? iS het uberhaupt nodig?

Momenteel heb ik 15" antila en bijgevolg zit een stuurstandbegrenzer er standaard niet op, (denk ik)

Weten de tuners mij meer te vertellen.....

UserID6342

Je praat hier over een stuuruitslagbegrenzer en standaard zitten deze gewoon op de draagarmen van een 850 / x70.  Met een standaard 17" velg heb je genoeg aan de standaard uitslagbegrenzers, echter dit is een beetje afhankelijk van de ET waarde van de velgen en welke maat banden je gaat monteren.  Er zijn 2 soorten, zwart standaard en blauw verdikt van een C-70.  Beide zijn gewoon uitwisselbaar en passen op elkaar.  Ze zijn gewoon leverbaar bij de dealert.  Als je een wat meer info over de wielen wilt geven geven, zoals bijvoorbeeld de ET Waarde en welke maat banden je gaat monteren kunnen wij je wel zeggen of je de uitslagbegrenzers moet veranderen of niet.

Robby72

De velgen zij canisto's van een c70 (17 inch)

Bandenmaat : 225/ 45

UserID6342

Als de wielen onder een C70 hebben gelegen dan heb je dus de blauwe nodig, die kun je zo bij een dealer bestellen.

BOV

Weet iemand toevallig het artikelnummer van de Blauwe stuuruitslagbegrenzers?
I take pictures and build stuff...

Ludo

Citaat van: BOV op 23-04-2010 16:23:32
Weet iemand toevallig het artikelnummer van de Blauwe stuuruitslagbegrenzers?

8614258

Gevonden met

:eusa_dance: