Vervangen radiator,(850 '95/'96 met automaat, turbo en airo ) OPGELOST (RTFM!!!)

Gestart door Wally850, 21-08-2009 13:52:16

Vorige topic - Volgende topic

Wally850

Beste mensen.

Heeft iemand ervaring met het vervangen van de radiator met airco?
Ik heb heb met hulp van Ludo een mooie beschrijving gekregen, maar loop vast bij de airco.

Hier zit een schroef achter de leiding (rechts boven als je voor de auto staat) waar ik niet bij kom zonder de halve voorkant los te schroeven lijkt het.

Kan ik de radiator (een stukje) laten zakken en dan de airco condensor losschroeven??

Andere hints ook welkom.

mooi weer groet

Wally

-D©©©L-

Type auto ? (850/x70)
Type airco ? (origineel of deltamil).

Wally850

Sorry was wat kort door de bocht mischien

Type : 850 2.0 ltr (Italiaanse t-5r)
Airco : origineel

m.vr.gr.
Wally

Wally850

Vandaag toch de stoute schoenen aan getrokken en nog een keer alles tevoorschijn gehaald, incl. beschrijving van LUDO........

En dan blijkt maar weer.... RTFM!!!!! (Read The FU@%ing Manual).... ipv alleen plaatje kijken....
Er staat in 1 regel, ..... Remove Fan!

Loste niet mijn 6 schroeven verhaal op maar wel ruimte gebrek.... en hield me verder toch maar aan de beschrijving vna 4 schroeven verwijderen (en niet 6). :angel:

blijkt dat die 2 schroeven van de intercooler zijn en die komt er mee uit!!! :eusa_doh:

kan je hem erbuiten overzetten.....  :eusa_wall:

PB-tjes van LUDO  :eusa_clap: hebben me overtuigd om gewoon de 4 schroeven te verwijderen ne dan maar eens te kijken wat er gebeurde... en klopte.

Hollandse koppigheid vs Vlaams gelijk denk ik dan maar :eusa_shhh:

Fijn weekend nog

m.vr.gr.

Wally

Ludo

Citaat van: Wally850 op 22-08-2009 15:12:15
Er staat in 1 regel, ..... Remove Fan! 

Tja, beginnen bij het begin is wel het handigste.  ;D
Maar het is je gelukt, en daar gaat het uiteindelijk om.  :eusa_clap: