[850 Club Meeting] 16/11/2002: Sleuteldag Arnhem

Gestart door Johann, 16-11-2002 17:40:12

Vorige topic - Volgende topic

Viper

De sleuteldag in Arnhem was de eerste meeting waarbij ik aanwezig was. In één woord: Top!!!! Vond het echt heel erg leuk! Hoe de houding onderling was, en van het garage-personeel, echt fantastisch! Heb een 3" downpipe gemonteerd, was best nog wel een klus, tenminste de demontage van oude! Het effect is echt geweldig! Vermogenstoename kwam ik op de A15 pas echt achter! Het beestje is nu echt niet meer te stoppen!! En het geluid is bruut. Moeten jullie wel even weten, dat ik al een Simons sportuitlaat onder had leggen, waarvan ik de achterste demper al had vervangen voor een rechte pijp. De enige demping die de auto nu heeft, is dat kleine dempertje midden onder de auto. Ik vind dat de club snel weer zo'n meeting moet orginaniseren, want het is de moeite waard. Graag wil ik alle mensen die zich in hebben gezet voor deze sleuteldag bedanken voor de fijne dag. Het was de moeite om er een dag voor vrij te nemen.
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

Reitse

Ook voor mij de eerste keer dat ik bij een clubmeeting was. Oké, ik was wat later (nog even op de A28 gezien dat ook de achterkant van een S60 sterker is dan een VW-golf Variant) maar dat deed niets af aan de pret! Ik heb een geweldige dag gehad, een hoop "forumgezichten" gezien en een aantal goeie trucjes gehoord. Simpele dingen als hoe je de ventilatieroosters in je auto los kan trekken om de blaadjes erachter weg te krijgen.
Volgend jaar zeer zeker weer!

mario

Ook ik heb een fantastische dag gehad, veel geleerd, trekhaak en (zoals bijna iedereen ;D) een veerpootbrug gemonteerd. Een werkelijk gigantische pluim voor Volvo-dealer Scholten en vooral voor de aanwezige monteurs die, geduldig, zeer behulpzaam waren. Zeker de moeite waard voor herhaling. ;)
:) ;) :(

denkweb

Ik ben heel kort even langs geweest, moest werken.

Het goede nieuws is echter dat we in Arnhem geen volvo's hebben gesleept dit weekend dus iedereen is klaarblijkelijk met zijn eigen roffel naar huis gekomen!!

Tot de volgende keer maar weer!

Daan (voorzien van een zelfingebouwde antenne die nu WEL goed werkt ;-) )

Joris_Scholte

Ondanks het korte nachtje ervoor (late dienst gehad tot vier uur 's ochtends) en het feit dat ik rond vier uur die middag wéér moest beginnen vond ik het ook een erg leuke en geslaagde dag. Hulde inderdaad voor de organisatie en de aanwezige monteurs en werknemers van Henk Scholten. Ook erg leuk om eindelijk eens de gezichten achter de forumnamen te zien. Tot de volgende meeting.

jaap

:)
De sleuteldag was inderdaad erg mooi, mijn maat ik hebben het erg naar de zin gehad. Heb ook een veerpootbrug aangeschaft en die bevalt erg goed, er is een duidelijk verschil.
Als het haalbaar is mag wat mij betreft mag de sleuteldag wel twee keer per jaar georganiseerd worden.

Verder complimenten voor de organisatie en volvo scholten.
De koffie en het krentenbrood waren goed in te nemen.

jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

micha

Ik vond het echt een top dag! Iedereen stond voor je klaar met aanwijzingen. Dat maakte het er niet altijd makkelijker op, de één zegt dat het zo moet, en een ander zegt weer dat het anders moet. Maar uiteindelijk heb ik mijn achter schokdempers vervangen en mijn remschijven voor. Wel even wennen, ik moet nu echt hard op mijn rem trappen om de auto te laten remmen. De dempers zijn geweldig, rijdt echt super! Ook leuk om eens wat gezichten te zien van het forum, alleen weet ik van veel namen nog het bijbehorende gezicht niet, komt omdat ik te enthousiast met mijn eigen auto bezig geweest ben. Ik wil iedereen die bij het organiseren van deze dag betrokken geweest is bedanken, en natuurlijk ook Volvo dealer Henk Scholte en zijn aanwezige monteurs!

C70T5Black

In 1 woord geweldig!
Wanneer weer?
Volgens mij was iedereen zeer enthousiast en kan men niet wachten op de volgende sleuteldag.
Veel geleerd.
Dank aan organisatie en natuurlijk aan de arnhemse volvodealer(je moet er toch niet aan denken al dat gepuis in je garage.....;))
Tot de volgende keer.

Reitse

Het heeft even geduurd, maar dankzij de 1-uurs service heb ik vanaf nu ook wat foto's online gezet...

Link: http://www.eskens-2.tmfweb.nl

Johann

Donders mooi 850 logotje!

Bliksems.. ;)

HaRdCoRe-WeZ

Zwarte auto's zijn wel errug stijlvolle auto's (zeker als de foto beter gelukt was)

Euhm, solly, maar deze auto is toch echt groen  :-/

DUH M@ZZOL$$

ps: verders leuke pics!

Reitse

CiteerDonders mooi 850 logotje!

Bliksems.. ;)

Ik heb er ook errug m'n best op gedaan  ;) :D ;) :D
(beter goed gejat dan slecht bedacht, toch?)

Reitse

Citeerhad dan effe de kentekenplaten omgewisseld.  ;D

Had dat eerder gezegd! ;D

Reitse

CiteerZwarte auto's zijn wel errug stijlvolle auto's (zeker als de foto beter gelukt was)

Euhm, solly, maar deze auto is toch echt groen  :-/

DUH M@ZZOL$$

ps: verders leuke pics!

Dankjewel. Volgens mij is die auto wel zwart, de groene T5-R was al weg volgens mij (The fast and the Swedish). Johann heeft daar een paar mooie foto's van.

PJ-T5R

Op de foto lijkt hij zwart maar als je aan Heitzer (M.) zal vragen welke kleur zijn auto is, dan zal hij echt groen zeggen.

En ik was geeneens bij ;D ;D ;D

PJ