[850 Club Meeting] 16/11/2002: Sleuteldag Arnhem

Gestart door Johann, 16-11-2002 17:40:12

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Heerlijke dag, veel lol gehad.
Leuk om veel koppen weer eens bij elkaar te zien.

Ik heb een paar plaatjes geschoten.

Ze staan hier <---

;)

hpetak

toppietop hoor!!!

Tegek al die R 'n bijelkaar.Ik was paf over de grote hoeveelheid autos!! ;D

Frans Harkema

Ja, inderdaad, heel gezellig. Dankzij de grote hoeveelheid bruggen konden veel mensen aan hun auto werken, maar het was ook leuk om te zien dat iedereen naar elkaar toe met raad en daad klaar stond. Al met al een leerzame dag waarbij ook de monteurs veel lof verdienen, er werdt aan alle kanten aan ze geplukt en stonden iedereen geduldig te woord.

Bestuur: da ge bedankt bent, da witte!

HaRdCoRe-WeZ

Hi, ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal me ff netjes voorstellen. Ik ben Wesley, ben 19 jaartjes oud en ik kom uit Hellevoetsluis.

Zow, das ook weer gedaan.

Kwas vandaag samen met m'n neef Marc (groene T5-R) ook aanwezig op de sleuteldag. Ik moet zeggen, ik vond t guhzwellie. Hoop mooie Volvo's gezien, en ook een hele hoop veerpootbruggen  ;). Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nah nog 1 voorpootbrugloze Volvo 850 in NL is hehehe  :)

Op naar de volgende meeting, enneuh, ik ben iedere x weer onder de indruk van de prestaties van een T5-R...!!!  :P

DUH M@ZZOL$$

Edwin

Inderdaad hartstikke leuke dag. Perfect georganiseerd zowel van de club uit als van de dealer. En gigantisch veel veerpoten gezien. Volgens mij is het aantal van vorig jaar v/d clubdag ruimschoots overtroffen. Leuk om alle "forum"gezichten weer eens even te zien. Ik vond het een geslaagde dag! ;D

gr. Edwin.  8)

volvoTon

Wat was het weer een leuke gezelige en leerzame dag
Een veerpootbrug of nieuwe remmen monteren of zoals bij mijn auto de stoelverwarming gerepareerd en een radio geinstaleerd (met veel hulp van mitsupiet,bedank)
Ook een bedankje naar Volvo dealer Henk Scholte en zijn behulpzame monteurs ,dit waren echte duizendpoten.
Deze dagen zijn voor herhaling vatbaar.

volvo Ton  

Roy V70R

Hele leuke dag gehad, mijn zoon was diep onder de indruk van het aantal mensen die er waren.
Leuk om toch een aantal mensen te hebben kunnen helpen met bepaalde reparaties.
Was voor mij de eerste keer op een sleuteldag, mag van mij gauw weer in de herhaling.
Johann, bedankt voor de leuke foto`s. ;D
Ik hou je op de hoogte ;)

c u all next time.
850 GLT - 855 T5 - V70R

Walter

CiteerIk kan me nauwelijks voorstellen dat er nah nog 1 voorpootbrugloze Volvo 850 in NL is hehehe  :)

JOEHOEEE!! Hier ben ik!! Heb er geen!

Past er een 5-pitter in die micra ?? :P ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

sjips, jammer. Had graag gekomen. Niet om te sleutelen, maar om idd forum gezichten te zien ??? En eens te zien waar iedereen mee stuurt. Maar ja, moest werken. Wel Ad en Fokke over de vloer gehad, was gezellig!  ;D
Mario, zit je haak nog? ???

Nou ja, tot een volgende keer dan (eens niet op zaterdag), kom ik zeker! [smiley=cwm2.gif] [smiley=cwm2.gif]

Walter

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

850Joris

Heb het ook erg naar mijn zin gehad :D Voor mij de eerste keer dat ik naar een event ging. Shame on me, want ik ben al best lang lid.  Tot mijn verbazing kwam mijn oude auto tegen.  Toch leuk dat de nieuwe eigenaar ook gelijk lid is geworden. Ook erg leuk om de mensen die je van het forum al kent in levende lijve te ontmoeten.  En zo gebeurde het dat ik, Joris, met een goede vriend die ook Joris heet (alfa fanaat het zij hem vergeven) naar de sleuteldag kwamen en Joris Scholte ontmoetten. Tripple Joris was voor mij een unicum. Ook ik heb een brug gemonteerd en heb geen enkel idee of het een positief effect heeft omdat Joris 2 de wagen naar huis heeft geblazen.

Complimenten naar de organisators en Volvo Scholten!  Ik ben volgende keer zeker weer van de partij.

Walter

CiteerOok ik heb een brug gemonteerd en heb geen enkel idee of het een positief effect heeft omdat Joris 2 de wagen naar huis heeft geblazen.

Scheelt zo'n ding echt zo veel??? Fokke heeft er ook een... Ben geloof ik echt de enige ??? Maar zijn jullie niet bang dat je bij een aanrijding gelijk heel de neus omzet? 'Tis maar een vraagje. Is dit een Topic waardig...

Facta non verba

Johann

Ik kon er eerlijk gezegd niet veel verschil in merken...

Het was trouwens wel weer een pokke eind rijden vandaag,

ghgh ;)

Stickers doen 3 pk elk!

Fokke 01.01.005

Jaja, net alsof we erbij waren. Goeie fotoimpressie van Johann. Vooral Mitsupiet stond er weer mooi op... Historische dag, voor het eerst niet op een clubmeeting. Ik heb weer veel gemist, maar een bezoek aan Hooftman Waddinxveen, en een bak koffie met Walter RS maakte veel goed.

En Ad, weet je het al?

groeten,
Fokke en Linda
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

HaRdCoRe-WeZ

2 WalterRS

Nee, de kop komt niet gelijk om te staan, omdat er zeg maar een dunner stukje in de brug zit. Dit verbuigt als je een aanrijding krijgt links of rechts. Bekijk er eens 1, en ik denk altijd maar zo, als t echt niet zou werken, dan zouden ze er in de racerij ook niet mee rijden, en zou t ook niet zo'n populair/simpel "tunings onderdeel" zijn.

DUH M@ZZOL$$

ps: en het staat gewoonweg stoer!  8)

HaRdCoRe-WeZ

Ow ennueh...neu, denk niet dat er een 5 pitter in past...wordt wel erg krap, dan legt de turbo op me schoot... 8)

Misschien een Yamaha R1 blok erin ofzo, lijkt me wel stoer, een Nissan Micra 1.0 uit '90 van 640kg met 147pk  ;D ;D ;D

DUH M@ZZOL$$

ps: wel lekker warm die turbo op je schoot natuurlijk  ;)