krukaskeering

Gestart door maaikiehhh, 25-08-2009 17:12:29

Vorige topic - Volgende topic

maaikiehhh

hoi

heeft iemand een idee  wat het ongeveer kost om de krukaskeering
aan de kant van de versnellingsbak te laten vervangen ???

en misschien nog een goed en goedkoop adresje? :D

Turbo-Geek

Is al heel vaak gedaan dus ik verwacht dat veel mensen je hier een goed antwoord op kunnen geven.
Ik geloof dat je al snel aan 400 euro moet gaan denken.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Marc O.

Stuur 'dennis850estate' eens een berichtje. Als je dan toch bezig bent is het misschien handig om meteen de koppeling te laten vervangen; de bak moet nl. toch los.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Turbo-Geek

Denk dat het verstandig is om niet alleen te PB'en maar ook gewoon openlijk te vermelden wat men ervoor betaald heeft.
Op die manier worden wellicht goedkopere alternatieven gedeeld en ook de locatie speelt voor sommigen een rol.

maaikiehhh

hoi

heb even gezocht en heb een berdijfje gevonden
http://link.marktplaats.nl/272457730

alleen weet niet of het wel kan wat hij zegt ,kan de keering voor 150 laten vervangen
is dat niet een beetje goedkoop?(duurkoop?)

Turbo-Geek

Lijkt me enorm stug ....  :o

dennis850estate

Is bij een 850 of X70 tussen de 6 en 9 uur werk afhankelijk van type. Simpele 10 klepper gaat sneller dan een R AWD mag duidelijk zijn. Ik denk niet dat er een bedrijf te vinden is die dit wil doen voor 150 euronen. Weet je zeker dat dit bedrag niet voor de keerring aan distributiezijde is?

Marc O.

Heb je er bij vermeld dat het om de keerring aan de bakzijde gaat? En weet hij dat die bak eraf moet?

EDIT: Dennis was me voor...

maaikiehhh

ja heb ik in de mail vermeld dat het de bakzijde is en dat de bak los moet
het is een 10 klepper
ga morgen even bellen of het klopt , lijkt mij ook erg goedkoop

-D©©©L-

Op zich kan die prijs wel, maar niet in Nederland. Dit zijn meer oostblok tarieven.
Ik wil je 1 ding toch meegeven: Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.

elmarconi

Citaat van: -D©©©L- op 25-08-2009 23:01:00
Op zich kan die prijs wel, maar niet in Nederland. Dit zijn meer oostblok tarieven.
Ik wil je 1 ding toch meegeven: Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.

De beoordelingen op marktplaats (tijdstippen plaatsing) geven al genoeg te denken...
--
Autogas Inside . . .

-D©©©L-

Citaat van: elmarconi op 25-08-2009 23:53:06

De beoordelingen op marktplaats (tijdstippen plaatsing) geven al genoeg te denken...

Zoek maar eens op het vermelde telefoonnummer 0643666005 in google.
Ze doen niet alleen auto reparaties maar ook trouwrapportagens in foto en video, hebben een BMW 530 in onderdelen te koop (na schade), Repareren ADSL verbindingen en leggen tuinen aan.

En alles wijst naar "moes media" aan de scholtenstraat 7 in amsterdam.

elmarconi

Citaat van: -D©©©L- op 26-08-2009 00:11:48
Citaat van: elmarconi op 25-08-2009 23:53:06

Zoek maar eens op het vermelde telefoonnummer 0643666005 in google.
Ze doen niet alleen auto reparaties maar ook trouwrapportagens in foto en video, hebben een BMW 530 in onderdelen te koop (na schade), Repareren ADSL verbindingen en leggen tuinen aan.

En alles wijst naar "moes media" aan de scholtenstraat 7 in amsterdam.

http://link.marktplaats.nl/187666029
--
Autogas Inside . . .

Marc O.

maaikiehhh

zoals als ik al zei leek het mij ook onmogelijk

bedankt voor u racties

p.s  heb jij nog een prijsopgave voor me dennis