Terug naar Volvo ! -> Nieuw lid Menno van Tuyl

Gestart door MEN-O, 26-08-2009 19:36:22

Vorige topic - Volgende topic

MEN-O

Na een aantal jaren ben ik (gelukkig) weer een Volvo- rijder ! Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een C70 T5 "Prestige", Nautic Blue uit 2000. (Km 206.000)
Deze auto in Amsterdam bij een Volvo dealer gekocht, ingeruild door de 1e eigenaar.

De eerste dagen was ik vooral flabbergasted over het belachelijke vermogen wat er in zo'n auto zit  :o

Mijn 'oude' auto was een VW polo uit 2004, dit is echt andere koek !

Weet iemand hoe ik kan zien of mijn auto gechipped is ?

Overigens zitten er in het spatscherm RV 2 kleine en 1 iets grotere deuk(jes), heb vluchtig iets over spotrepair icm een meeting gelezen ??

Helaas zelf nog geen foto's gemaakt (Ben ook geen goede fotograaf), deze foto's zijn van de advertentie op volvo.nl

rifwachter

Hallo Menno,

Welkom op het forum.

Veel plezier met je volvo.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

henry classic v70

Dat is wel meteen iets heel anders dan een VW Polo
Of de c70 gechipped is kun je alleen "zien" op de testbank (aantal pk's/kw)
Misschien kom je uit de buurt van deze restyler: http://www.dg-restyle-service.nl/
Persoonlijk heb ik zeer goede ervaringen met deze jonge ondernemer, goede vakman met al vrij veel jaren ervaring

Zo'n c70 blijft toch een bijzondere verschijning, ook deze dus!
Welkom op het forum Menno
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MEN-O

Dank voor de tip, is niet echt in de buurt (Woon in Enschede), maar ik ken verder niemand met goede ervaringen op het gebied van spotrepair/ uitdeuken zonder spuiten, wat kost zoiets ongeveer ?

En inderdaad, iets heel anders als mijn Polo, maar ben begonnen met autorijden in een Volvo 242, gevolgd door een 264, helaas had ik toen nog niet genoeg centjes om de auto's voldoende onderhoud te geven, nu mijn 'droomauto' binnen bereik kwam, heb ik een tijdje gezocht naar eentje waar ik een goed gevoel bij kreeg, en het is deze geworden !
Volvo rijden levert bij mij emotie op ; VW rijden levert alleen vervoer op.

Laserblue

Citaat van: henry classic v70 op 26-08-2009 20:49:17
Dat is wel meteen iets heel anders dan een VW Polo
Of de c70 gechipped is kun je alleen "zien" op de testbank (aantal pk's/kw)
Misschien kom je uit de buurt van deze restyler: http://www.dg-restyle-service.nl/
Persoonlijk heb ik zeer goede ervaringen met deze jonge ondernemer, goede vakman met al vrij veel jaren ervaring

Zo'n c70 blijft toch een bijzondere verschijning, ook deze dus!
Welkom op het forum Menno

turbometertje plaatsen, dan zie je het ook  ;)

* edit: welkom uiteraard  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Lampje

henry classic v70

Hij heeft bij mijn v70 veel van die "parkeerdeukjes" eruit gehaald, je weet wel van die deukjes die er door de deur van anderen inkomen. Hij is dan nu ook helemaal strak! dat doet deze restyler perfect en hij is niet duur. Wat het kost weet ik niet (het koste mij toen 75,=), om daar achter te komen zou je hem eigenlijk beter zelf kunnen bellen, uitleggen waar de schade zit en je hoort van hem hoeveel het ongeveer is.
Het is een uurtje rijden van enschede.........
Nou, ben benieuwd of je uiteindelijk gaat (laat even weten oke?)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Kali-Integrali

Welkom hier met je mooie C70.

Veel plezier ermee.

Gr-Martijn

V70geRwin

Welkom en een erg mooie en nog T-5 ook  :eusa_clap:
Veel plezier ermee!

AlbertJan

Welkom, mooie auto! Veel veilige kilometers!

koenne

Welkom op het forum! Erg fraaie auto

Er staat wel nog een poetsdag van de volvo 850 club in de agenda. Daar is ook de mogelijkheid voor spotrepair meende ik gelezen te hebben.

breakman

Welkom op het forum ! en proficiat met je aankoop !

erg knappe C70 in de mooiste uitvoering met de beste motor  :eusa_clap:

Veel succes en vooral plezier ermee !  8)

FGG

Sh*t, wat een mooie bak! :eusa_drool:

Welkom op 't Forum.

Citaat van: MEN-O op 26-08-2009 20:58:23
Woon in Enschede

Dan gaan we je binnenkort wel spotten. :D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

UserID6342

Welkom terug Menno en je hebt een hele mooie C70 te pakken gekregen hoor.  Ziet er netjes uit.