Vreemd voorwerp,frontje van ECC unit 850 1994

Gestart door Vranck, 27-08-2009 16:49:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vranck

Ik ben bezig het frontje te vervangen van mijn ecc unit,die met 2 warmte regelaars(links/rechts) en in de midden een keuze regelaar. Bij het loshalen van het frontje viel er een vreemd voorwerp uit die ik nergens meer kan plaatsen.
Het voorwerp is geheel doorzichtig,net zo groot als een duimtop,hoekig met een soort L vorm en een rond uitstekend rietje waar een "asje" in zou kunnen.

Wie O wie zou weten waar ik die weer terug moet stoppen?!?!?! ??? ???

Groets,
Vranck

groen V70

I have my Dream


Vranck

Ik moet nog even uitvinden hoe ik een foto plaats..
Komt goed...

Jans Duiven

Citaat van: Vranck op 27-08-2009 16:49:52
Ik ben bezig het frontje te vervangen van mijn ecc unit,die met 2 warmte regelaars(links/rechts) en in de midden een keuze regelaar. Bij het loshalen van het frontje viel er een vreemd voorwerp uit die ik nergens meer kan plaatsen.
Het voorwerp is geheel doorzichtig,net zo groot als een duimtop,hoekig met een soort L vorm en een rond uitstekend rietje waar een "asje" in zou kunnen.

Wie O wie zou weten waar ik die weer terug moet stoppen?!?!?! ??? ???

Groets,
Vranck

Dat is een lichtgeleidingsblokje of zoiets, wat volgens mij rechtsonder teruggeplaatst moet worden.

Vranck

Ik zit nog niet zo lang op dit forum,het lukt me dan ook niet om een foto er op te krijgen. Zie het finkje wel staan maar hoe verder....?

mehn

Citaat van: Vranck op 28-08-2009 21:41:11
Ik zit nog niet zo lang op dit forum,het lukt me dan ook niet om een foto er op te krijgen. Zie het finkje wel staan maar hoe verder....?


http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,23875.msg467098.html#msg467098

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

francois

hans duiven heeft gelijk het is licht geleiding
daarom is het doorzichtig




Vranck

Ja,klopt. Maargoed,het wil allemaal niet. Maar ik weet nu nog steeds niet waar iki dat vreemde "dingetje" terug moet proppen. Iemand een idee die qwel eens een ecc uit elkaar heeft gehaald????

Vranck

Het vreemde object,(waarschijnlijk) licht-doorgeef blokje ofzo,past nergens. Dus dan maar zonder in elkaar.
Jammer dat niemand het wist. Evengoed bedankt voor de reacties.

UserID6342

#12
Even een kleine aanpassing in het geheel.... er zijn hier mensen genoeg die een ECC unit compleet uit elkaar hebben gehad en wel vaker en ook echt wel weten waar e.e.a. zit.  Echter zolang niet duidelijk is wat JIJ in je handen hebt gehad kan niemand je een passend advies geven.  Vandaar dan ook de vraag om foto's etc. zodat wij je een passend antwoord kunnen geven waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt.  Als die foto's niet correct geplaatst worden, etc. , je wordt vervolgens daarop gewezen zodat je het kunt veranderen en wederom komt er niets, is het in mijn ogen dus niet raar dat jij geen passend antwoord hebt ontvangen van een van ons.

Ik hoop voor jou dat als je de ECC zonder dat, hoogstwaarschijnlijk, lichtgeleidingsblokje in elkaar zet dat alles dan ook correct werkt.  Kleine tip voor de volgende keer, volg de goedbedoelde adviezen hier gewoon op, is het voor iedereen veel makkelijker en sneller te beoordelen als dit gerikraai.

Zie dit stukje dan ook niet als persoonlijke aanval naar jou toe, maar als welgemeende opbouwende kritiek.

Succes ermee.

Vranck

Je hebt wel gelijk. Maar zo handig ben ik nou ook weer niet op de pc. En als er hier genoeg mensen zijn die zo'n ding uit elkaar hebben gehad,weten die dan toch ook waar die lichtgelijder terug moet? ???

haasje

Normaal gesproken blijven die lichtgeleiders gewoon op hun plaats zitten. Bovendien zou ik zo ook niet kunnen zeggen hoe ht er van binnen uitzien, terwijl ik er toch al een aantal uit elkaar gehaald heb gehad (om lampjes te wisselen).