octaan 98 uitstervend rond Arnhem. octaan 100 gevonden

Gestart door willemc70, 27-08-2009 18:39:16

Vorige topic - Volgende topic

willemc70

shell, esso, bp hebben allemaal tenminste in arnhem geen 98 octaan meer op de pomp. noodgedwongen naar een ander pompstation gezocht die wel oct 98 had. Tango heeft nog wel oct 98. echter onbemand pompstation vind ik zelf niet prettig (kan daar geen peuken halen). op het internet gezocht en wat blijkt de Gulf in elst (gld) had nog 98. daar heen gereden en wat bleek daar: pomp2 (de achterste pomp tegen de showroom)   heeft octaan 100 (1.519/ltr). dus voor alle t-5's en andere getunde motoren OCTAAN 100 is verkrijgbaar.
Willem
'98 C70 AT4
RICA remap
Omgekeerde IC pijpen Zwaardere wastegate actuator Eibach verlagings veren zoekende naar een 18T

Jeroentjuh

Tank ik al ruim een jaar, bij de Gulf in Brummen  ;D

erickie

Ik ben meteen gaan zoek op Challenger van gulf( dat is de octaan100 als ik me niet vergis) en heb er 2 gevonden in de buurt

bedankt voor de tip!

S60 2.5T 2007.

Barry_C70

just checking gulf.nl, don't see anywhere where it says Challenger or 100 Octane, I do see Super met Loodvervanger (S MLV), is this the same thing?

FelixB

mmm, is die ex-shell-station op de A12 bij Zevenaar niet ook Gulf geworden?
En zouden ze daar wellicht ook 100 hebben?
Binnenkort maar es kijken
855R & C70 T5 cabrio automaat

willemc70

Citaat van: Barry_C70 op 27-08-2009 23:03:58
just checking gulf.nl, don't see anywhere where it says Challenger or 100 Octane, I do see Super met Loodvervanger (S MLV), is this the same thing?
no its def not the same loodvervanger is for the old engines witch use to run on leaded fuel
Willem
'98 C70 AT4
RICA remap
Omgekeerde IC pijpen Zwaardere wastegate actuator Eibach verlagings veren zoekende naar een 18T

M a r c

BP Ultimate is gewoon 98 en overal te krijgen
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

R o b

Citaat van: M a r c op 28-08-2009 10:17:01
BP Ultimate is gewoon 98 en overal te krijgen

En beter dan die Esso-meuk....da's volgens mij gewoon 95 met octaanbooster....op Ultimate loopt ie veel lekkerder!

Helaas gaat de prijs weer omhoog dus Ultimate wordt weer bijn onbetaalbaar en 8-10 cent verschil met Esso-98

RRRRR_Ramon

Citaat van: FelixB op 27-08-2009 23:27:57
mmm, is die ex-shell-station op de A12 bij Zevenaar niet ook Gulf geworden?
En zouden ze daar wellicht ook 100 hebben?
Binnenkort maar es kijken

Die aan de A12 is al een jaar of 5 een Gulf. Op de Industrieterrein de Hengelder te Zevenaar zit ook een Gulf (onbemand) met octaan 100 (weet niet zeker of ie het nog heeft, ik rij al een tijdje diesel en let niet meer zo op benzines).

Afslag Zevenaar, rechtsaf, net na de Shell pomp linksaf, op T kruising linksaf (landbouwmechanisatiebedrijf), met de bocht mee naar rechts en dan na 150 meter aan je rechterhand.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

erickie

Citaat van: Barry_C70 op 27-08-2009 23:03:58

go to :

http://www.gulf.nl/index.php?section=tankstations&m=1

Than search for challenger benzine
S60 2.5T 2007.

hathü

RRRRR_Ramon

Citaat van: hathu op 29-08-2009 14:46:12
Blij dat ik diesel rij. :evil: ;D

Ik ook hoor, dat is tenminste overal verkrijgbaar, van Finland tot Zuid-Afrika en van Noord-Amerika tot Tibet.  :evil:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

petrolhead

Ik tank altijd bij de BP, zuidelijk gelegen van de mandelabrug. Vlak bij rijnstate kun je bij gulf super plus tanken.