Nieuw lid

Gestart door ronald62, 30-08-2009 11:17:22

Vorige topic - Volgende topic

ronald62

Hallo, mijn naam is Ronald, en ik wil me even voorstellen op dit forum.
Sinds een week ben ik de zeer trotse bezitter van een volvo 850 TDI Estate, kleur antraciet (kleurcode 427) uit 1996 met 346000 km op de teller.

In 1995 had ik net mijn huis verkocht en een flinke buidel geld, dus er moest een nieuwe auto komen.
Naar de volvo dealer en een proefrit gemaakt in een 850 van 70.000 gulden.
Fantastisch, maar ik besloot een week later toch te kiezen voor een VW transporter i.v.m. starten eigen bedrijf.

Het is er dus nooit van gekomen, en ik heb ook nooit meer zo´n gevulde buidel gehad als destijds.
Maar nu is ´ie er dan dus eindelijk, de auto die ik toen schitterend vond en heden ten dage nog altijd bewonder om zijn look, wegligging en comfort.

De auto is uiterlijk ernstig mishandeld door de vorige eigenaar, maar dat ga ik allemaal herstellen.
Motorisch lijkt hij in orde, op een kleine olielekkage na.
Van binnen heb ik ´em al een schoonmaakbeurt gegeven en ziet er fantastisch uit.

Als eerste ga ik maar de koplampen vervangen want de motoren van de hoogteinstelling zijn verdwenen.
Daarna moeten er twee andere spatborden en een nieuwe motorkap op waarbij ik ook de vergrendeling moet reconstrueren want deze is door meneer verwijderd en voorzien van een electriciteits snoertje waar je aan moet trekken.
Tot zover, later meer

Groet Ronald

rifwachter

Hallo Ronald,

Welkom op het forum.

Heb je nog een paar foto's voor ons van je TDI ?

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

UserID6342

Hoi Ronald, welkom op het forum en zoals me voorganger ook al zei, foto's zien we erg graag allemaal :)  Je hebt een goede keuze gemaakt mer een normaliter beresterke motor erin.  Ga je zeker een hoop plezier aan beleven.

henry classic v70

Welkom Ronald

Dat klinkt als een cosmetische ingreep.
Maar een liefhebber maakt er vast wel iets moois van.
Wat betreft foto's zou het mooi zijn om plaatjes te zien van voor en na de "operatie"
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

FGG

Welkom op 't Forum, Ronald.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Taranis

Hallo naamgenoot!

Te zien aan je mail-adres woon je hier nog in de buurt ook... omstreeks welke plaats is de TDI te bewonderen? :P

Welkom in elk geval!

AlbertJan

Welkom ! En veel veilige kilometer.
Ja, we zijn beneiuwd naar de foto's!!!!

francois

welkom op het forum
klus ze aan je roffel   :eusa_dance:

The Demon

Welkom..... maarreh waar blijvende foto's? ???