airco,fan, ecc

Gestart door stapp113, 21-08-2009 11:31:46

Vorige topic - Volgende topic

stapp113

Bij dit niet normale hete weer stopt mijn airco er al vrij snel mee, daar had ik al vrede mee maar nu is de kachelventilator er ook nog mee gestopt en is het helemaal niet meer te harden in die auto
Ik heb het kleine ventilatortje die de binnentemp. meet al schoongemaakt heel die airco bedienings unit (ECC) boven de radio er uit gehaald en bekeken???helpt natuurlijk niets.
Als het smorgens koel is werkt alles prima tot de temperatuur boven +/- 25 graden komt dan stop alles er mee

Wie weet er raad

nog even ter aanvulling: op de zogenaamde ECC Blijven de ledjes wel branden als de airco er mee stopt maar als ook de ventilator er mee stop gaan ook die ledjes uit en de volgende ochtend weer aan als je er niets aan hebt gedaan en werkt alles weer tot het buiten heet wordt

Na het slechte koele weer van gisteravond gaan spontaan de ledjes op de ECC weer aan en werkt alles perfect misschien zijn er electro kopstukken die de oplossing weten

-D©©©L-

Type wagen ?
Bouwjaar ?
Codes uitgelezen ?

stapp113

Het is een V70 station van 1997

thuur

Zonder foutcodes wordt het een Survival zonder kapmes, maar hier zijn mijn 2 centen:

- kachelfan loopt te zwaar ("vogeltje")
- spleet magneetkoppeling te groot

Staat allemaal perfect en te uitvoerig beschreven hier.

Gr ;)