[VOLVO850CLUB] Me(e)ten is weten editie 2009

Gestart door M a r c, 27-08-2009 09:14:04

Vorige topic - Volgende topic

Dave

Ik vond het wel jammer dat het zo snel gedaan was. Heb ik nog speciaal nalatig geweest in het vastdraaien van mijn wielen en dan was ik nog maar net op tijd om als laatste te kunnen rollen.  ;)

wepster

zijn er al resultaten bekend hier dan ???

we zien het lijstje graag verschijnen  :eusa_whistle:

elianmars

De resultaten zullen in de Roffel verschijnen, denk ik.

Ik snap alleen niet dat er bijna 30 aanmeldingen zijn, maar er uiteindelijk slechts 12 komen opdagen :eusa_think:

JCviggen

De groene had 361.5 wiel pk / 430 Nm. In ideale omstandigheden kon't misschien nog wel beter, maar voor de lol is het altijd fijn om op die bank terug te gaan kijken wat ie doet.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

BenC70ES

Echt mooi resultaat Jan!

Altijd een toffe meeting in Goes en altijd met goed weer  8) inderdaad jammer dat het deze keer wat sneller gedaan was...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

mehn

Citaat van: elianmars op 26-09-2009 17:46:01

Ik snap alleen niet dat er bijna 30 aanmeldingen zijn, maar er uiteindelijk slechts 12 komen opdagen :eusa_think:

30 aanmeldingen? Waar haal je dat vandaan?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

nickk.

Mooie v70R gezien joh :evil: Helaas verder helemaal niemand ;D

elianmars

Citaat van: mehn op 26-09-2009 18:07:50
Citaat van: elianmars op 26-09-2009 17:46:01

30 aanmeldingen? Waar haal je dat vandaan?

Citaat van: Domaso op 18-09-2009 22:46:00
01- Marc
02- Volvo Felipe  850 T-5R
03- Joris_Scholte (indien vrij of bijtijds vrij kan regelen; dus als datum bekend is)
04- JCviggen
05- Piet (afhankelijk van datum)
06- RRRRR_Ramon, ik denk dat ik eens kom kijken, niet rollen. Alarmfase II in Goes, nee doe maar niet...
07- MarkoC70T5
08- Eugene
09- Nick
10- Koenne (alleen kijken waarschijnlijk)
11- Dave
12-AxelVr ( onder voorbehoud van datum en omstandigheden)
13-DOGBOX GLT 20v
14-BenC70ES  kom ook kijken als ik niet op vakantie ben
15-850 Ra$ing
16-broetje van 850 Ra$ing (omgedoopt tot Tobi)
17- Scooby Doo
18-Schutten
19-saffron (schutten)
20-sean850 (afhankelijk van datum heb stomme familiedag waar ik niet onderuit kan
21-Campo  (C70 T5, afhankelijk van datum)
22-Boeat
23- Geert-Jan (2x rollen? lpi en benzine! of heeft dat geen zin?)
24- Pikkepoelie ( 854 2,5 20v GLT / V-VIS)
25 - razorx
26 - onnaj (zou ook graag 2x rollen op lpi en benzine (ivm afr vooral)
27 - Domaso

Da's 1 van de laatste posts die ik gelezen heb. Ik zie nu dat er al weer afmeldingen waren  :eusa_shifty:

onnaj

Was inderdaad jammer dat het snel afgelopen was, maar toch weer leuk om mensen van t forum te ontmoeten.

Terugweg dik 3uur erover gedaan omdat ze volgens mij heel Eindhoven aan t uitgraven zijn maar dat mocht de pret niet drukken.

Ben zelf ook erg blij met het resultaat op LPG...thanks to Ludo o.a. ;) Helaas doet Vpower 100 voor mijn auto het iig het tegenovergestelde van wat ie zou moeten doen. Hij liep zo rijk op benzine dat ie de meter uitliep. Denk dat ik op Euro95 een veel beter resultaat boek. Hij is MERKBAAR langzamer op Vpower 100 en de rollenbank gaf dit gevoel precies weer.

arjenT5R

ben ook nog ff langs geweest maar het was erg rustig,
daarna maar een biertje wezen drinken bij de auto cross  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

Een geweldig leuke en leerzame middag gehad.

Het ging hier om een vollast meting, dus ik verwachtte geen verschillen in vermogen te zien bij het aanschakelen van mijn aangepaste VVIS aansturing. Dit was ook het geval.

Wel kwam een storinkje boven (vermoedelijk de TPS die kraakt). Iets waar je je anders suf naar zou kunnen zoeken.

Daarnaast was de AFR waarde te hoog bij lage toeren en mijn VVIS systeem in werking.

Kortom erg nuttig.
Alle mensen die dit mogelijk gemaakt hebben: Heel erg bedankt!

pikkepoelie

Ben er na vandaag achter gekomen :-\ dat ik met een verkeerde ecu in mijn autoke rond rijd ene van een 140 pk inplaats van een 170pk  >:( deze is vervangen geweest omdat ik een storing in de 170 pk had en hebbe ze mij de verkeerde gegeven. dus op zoek naar een 170pk ecu van een 850 2,5 20v uit 92. heeft iemand toe vallig nog zon ding ligge ???

Emiel

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

razorx