[VOLVO850CLUB] Me(e)ten is weten editie 2009

Gestart door M a r c, 27-08-2009 09:14:04

Vorige topic - Volgende topic

DOGBOX

MarkoC70T5

Ik heb me ook al aangemeld maar geen bevestiging gehad zag op de site wel het aantal deelnemer zakken met 1.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

denkweb

Je kunt via het aanmeldscherm in de bovenbalk klikken op 'mijn aanmeldingen'. Hier kun je precies zien wat de status is van de aanmeldingen die je hebt gedaan.

onnaj

Mag mij ook updaten in het lijstje...heb de 850clubsite me ook ingeschreven.

Ben erg benieuwd...

denkweb

Op de clubsite zijn formeel 11 aanmeldingen al binnen. Marc zelf ontbreekt nog, dus eigenlijk 12...  ;)

san

Heb me wel aangemeld op onze clubsite maar,nog geen bevestiging ontvangen via mail. Neem aan dat je op een bepaalde tijd ingepland staat om te "rollen".

MarkoC70T5

Citaat van: san op 10-09-2009 19:09:03
Heb me wel aangemeld op onze clubsite maar,nog geen bevestiging ontvangen via mail. Neem aan dat je op een bepaalde tijd ingepland staat om te "rollen".

Meestal was het wie het eerst komt wie het eerst op de lijst kom te staan.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

san

Citaat van: MarkoC70T5 op 11-09-2009 13:51:24
Citaat van: san op 10-09-2009 19:09:03

Meestal was het wie het eerst komt wie het eerst op de lijst kom te staan.

Ik zie op het forum een lijst van +/- 25 man en op de clubsite een deelnemersaantal van 12,neem dan aan dat de mensen die zich via de clubsite hebben aangemeld als eerste aan de beurt zijn?

mehn

Citaat van: san op 11-09-2009 19:15:02
neem dan aan dat de mensen die zich via de clubsite hebben aangemeld als eerste aan de beurt zijn?

Uiteraard.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

razorx

Aangemeld op de clubsite.
Wil wel eens zien wat mijn VVIS project (GLT hoger koppel onderin) op papier doet.

Enno

Citaat van: razorx op 12-09-2009 21:05:07
Aangemeld op de clubsite.
Wil wel eens zien wat mijn VVIS project (GLT hoger koppel onderin) op papier doet.

Ben benieuwd.....kom mogelijk wel die kant op......

Met automaat op de bank heb ik geen zin in..

Volvo Felipe

heb minder goed nieuws, vrouw had blijkbaar op dit weekend een weekendje gepland zonder dat ik er van wist

Volgende keer beter

nickk.

Tot hoelang wordt er die dag gerold? Is het mogelijk dat ik rond 16u kan rollen, of is de boel dan al afgelopen? Moet namelijk helaas werken, maar ben rond 15u klaar.

pikkepoelie

kan je ook gewoon kome kijken als toe schouwer  :evil: ben zelf nog met van ales bezig aan de auto en nog geen club lid maar zou graag keer bij een meeting zijn