lpg probleem

Gestart door zyra, 06-09-2009 13:51:46

Vorige topic - Volgende topic

zyra

Ik heb eergisteren een volvo station gekocht met een lpg probleem.. Het schakelaartje stond om en om rood/groen te knipperen, geen klik achter op de tank end us dachten we dat dit het probleem was.. na een poosje zoeken kwamen we erachter dat het computerkastje voor lpg onder het dashboard stuk was en dus een andere erin gezet (uit mijn vorige sloper). Schakelaartje knippert niet meer en de klik achter op de tank is duidelijk te horen. toch wij hij nog niet op lpg rijden..

Mijn vader heeft met een spanningszoeker wat dingen na gemeten en 1 relais dat in het kastje van de computer ligt (computer kastje is boven de ruitensproeiervloeistof reservoir) heeft maar op 1 draadje stroom. Dit is eigenlijk het enigste wat we tot nu toe kunnen vinden. klopt het dat dit relais maar op 1 draadje stroom heeft?

De spoeltjes die over de pinnen vallen op de tank en de verdamper zijn schoongemaakt en de pinnen opgeschuurt voor beter contact. dit helpt ook niet.

Bij het lpg kastje onder het dashboard liggen ook nog 2 relais, misschien zijn het die?

wie oh wie heeft nog tips om verder te kunnen met zoeken naar dit probleem, of heeftd it zelf gehad en weet de oplossing?

Groetjes Desire