Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

[move][/move]

haRtV70R

Ik speel PS3 trouwens, en onder dezelfde naam als hier. ;D
[move][/move]

UserID6342

Misschien is het een optie om ook de optie "Geen" in te vullen ? ;D  Die had ik gekozen in ieder geval....

Turbo-Geek

Citaat van: Dirk342 op 11-09-2009 17:09:14
Misschien is het een optie om ook de optie "Geen" in te vullen ? ;D  Die had ik gekozen in ieder geval....

Is geen optie want het betreft Gamers, en als je dat dus niet bent kan je beter dit topic skippen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Turbo-Geek

Citaat van: haRtV70R op 11-09-2009 16:51:20
Ik speel PS3 trouwens, en onder dezelfde naam als hier. ;D

Welke games speel je ?

viking_in_shorts

Ten eerste speel al jaren met plezier de NFS serie. Koop meestal de voor-laatste want ik heb geen zin om 40-50 euro voor een spel neer te leggen. Momenteel speel ik dus NFS Underground.

Ben verder altijd erg bezig geweest met FPS, maar dat is na BFII afgezwakt. Wel nog geprobeerd Far Cry uit te spelen, maar liep daar op een gegeven moment vast, Crysis gekocht maar eigenlijk niet meer gespeeld dan het eerste uurtje ofzo.

Ik ben meer veranderd in een casual player op 't net via voornamelijk kongregate.com, zo ben ik al een tijd bezig met GemCraft Chapter 0 (Heb een score van ca 1,4 mln, level 130 en ben XP aan 't sparen voor de final battle)

Hebben ook een wii - maar daarvan heb ik niet 't idee dat ik 't vaak speel, terwijl ik 't eigenlijk toch erg leuk vind. PSP een tijd gespeeld toen ik veel aan 't reizen was. Sinds ik werkloos ben gebruik ik die dus ook niet meer. Heb volgens mij ook nog ergens een GBC liggen.

Turbo-Geek

NFS is een leuke racer ! Zeker als je van tunen/upgraden houd.
Het gamen online (webbased) en zaken zoals WOW heb ik geen ervaring mee.

viking_in_shorts

Citaat van: Turbo-Geek op 11-09-2009 17:39:41
NFS is een leuke racer ! Zeker als je van tunen/upgraden houd.
Het gamen online (webbased) en zaken zoals WOW heb ik geen ervaring mee.

WOW ?

GemCraft heeft weinig met WOW te maken want het is geen RPG. Het is een veredeld Tower Defense game. Tower Defense games kan ik me erg mee vermaken: Bloons TD of Desktop Tower Defense (& DTD Pro) bijvoorbeeld. Probeer maar eens deze ..  Is gratis, je leert / speelt het meestal binnen een kwartier (=later duurt een missie wel langer trouwens) en als je je registreert kan je nog later terugkomen dmv save-games.

Wat me tegenstaat van NFS is dat ik meestal in een slechte bui een auto koop die helemaal bagger is. Dan krijg je vervolgens niets voor de auto terug, maar winnen lukt niet meer omdat je auto bagger is. Gevolg is dan dat je helemaal opnieuw een carriere moet opbouwen. Meestal hou ik er dan mee op en koop ik de volgende NFS ;) NFS op de PSP (ik heb NFS Underground Rivals) viel me trouwens erg tegen. Misschien omdat het een 1e gen. games voor PSP is ...

Sjaakie

Ik vond Forza altijd wel leuk, beetje tunen en raggen. Had altijd een gele S60R  :eusa_shifty:.

Turbo-Geek

Forza was idd goed, Forza 2 was HEEL erg goed en de berichten zijn dat Forza 3 de trendsetter 'Gran Turismo' zal doen vergeten.
GT is de uber race/tuning simulator maar heeft weinig vrienden gemaakt de afgelopen jaren want het duurt gewoon te lang voordat GT5 uitkomt (duurt nu al iets van 5 jaar) en de PS3 gebruikers zijn tot nu toe afgescheept met GT5 proloque wat zeker niet slecht is maar absoluut geen waardige opvolger is.

We hebben dit in het verleden weleens vaker gezien toch ?  Quake, Quake team fortress en ondertussen duurde sequals te lang en kwamen Halflife en Unreal Tournament die de engines van de nieuwe Quake bejaard maakte en men dus weer opnieuw kon starten, etc etc etc.  Uiteindelijk is het nooit meer echt goed gekomen met Quake, immers ze hebben nooit meer die zelfde indruk kunnen maken als eerst, er was in de tussentijd teveel verandert.

Turbo-Geek

Sony is druk bezig met een nieuwe FW (3.01 ?) want het regent klachten van gebruikers ....
Tja dat krijg je als je je teveel gaat focussen op zaken als Webbrowsers, PS store en allerlei dynamische thema's en zut en vergeet dat het in 1e instantie om de GAMING moet gaan.

haRtV70R

Momenteel speel ik regelmatig Battlefield 1943. Is best een mooi en leuk spel voor een online game! Niet erg uitgebreid, maar toch. En dat voor 12 euro!!

Het viel me ook op hoeveel de grafics beter zijn geworden in c.a 1,5 a 2 jaar tijd ofzo.

Ik had voor een prikkie Ghost recon advanced warfighter gekocht. Maar als je dan de huidige games bekijkt is dit echt triest! Die grafics zijn echt vreselijk! Kun je toch zien dat de ontwikkeling heel hard gaat. En dat op dezelfde console!! :eusa_clap:
[move][/move]

Turbo-Geek

Ja, gelukkig is dat wel het geval !
Zit trouwens te wachten totdat er weer eens een nieuwe Ghost Recon of Rainbow Six komt, het is een beetje stil in dat segment.

Houd November in de gaten want dan komt COD6 (modern Warfare 2) uit en de Gfx zullen zeer waarschijnlijk weer sensationeel zijn  ;D

haRtV70R

Citaat van: Turbo-Geek op 13-09-2009 15:38:01
Ja, gelukkig is dat wel het geval !
Zit trouwens te wachten totdat er weer eens een nieuwe Ghost Recon of Rainbow Six komt, het is een beetje stil in dat segment.

Houd November in de gaten want dan komt COD6 (modern Warfare 2) uit en de Gfx zullen zeer waarschijnlijk weer sensationeel zijn  ;D

Komende maanden komen er div (waarschijnlijk) mooie games uit! 11 oktober rainbow six 3, november COD6 en eind vh jaar Gran turismo! Gaat weer geld kosten!

En verder ben ik ook benieuwd naar MAG. Is een spel waarbij je met 256!!!!! spelers TEGELIJK een battle aan het spelen bent. Moet heel gaaf zijn!
[move][/move]

Turbo-Geek

Ja MAG moet revolutionair zijn alhoewel ik die 256 gamers in een sessie eerst zien  :eusa_think:
Ik heb zo mijn twijfels of de servers dat wel gaan trekken, zeker als er in het begin massaal gamers willen gaan spelen.