Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

Citaat van: Turbo-Geek op 24-11-2009 09:43:52
Jammer dat je niet online zit (geen aanrader met omgebouwde X360 ivm effectieve Ban wave) want dat voegt zoveel toe.
Sterker nog ik denk niet eens dat ik de X360 echt zonder Xbox live zou spelen ....
COD4 is leuk en dat geld ook voor de opvolger maar zonder multiplayer ben je als je doorspeelt in 1 dag uitgekakt.

Ook het downloaden van extra's, en allerlei aanpassingen en uitbreidingen maakt het online gebeuren meer dan de moeite waard.

Sterker nog, ik speel de off-line game nieteens. On-line is zoveel leuker!! De intelligentie die de echte tegenstanders hebben krijgen ze nooit nagemaakt met de computer.

[move][/move]

Kingfisher

Citaat van: spekkie99 op 24-11-2009 12:25:44
Citaat van: Kingfisher op 24-11-2009 10:29:54
stond in ict hoekje, maar kan volgens mij beter hier ivm gamers  :)

Citaat van: Kingfisher op 24-11-2009 08:42:24
Euhh, heb er geen bal verstand van, maar ik wil graag een nieuwe videokaart in m'n pc. Iemand tips?
Zal even een beetje achtergrond info geven 9voor zover mijn kennis reikt);
Nu een Pentium 4 3,2ghz(toch?)
Asus moederbord
2gig DDR2 intern geheugen (4x 512)
256mb ATi radeon X600 videokaart

Maar ik vind dat de games (niet de aller nieuwste) niet vlot genoeg lopen. Dus wil ik een hele goede 512mb kaart hebben (1g lijkt me niet nodig).
Nu kom ik weer termen bij die kaarten tegen als "DDR3" etc. en dus compleet in verwarring nu......

Iemand tips waar op te letten of wat gewoon een hele goede kaart is?

Gewoon op zoek gaan naar een bijpassende 2dehands kaartje en tegen de tijd dat het echt niet meer gaat een hele nieuwe pc kopen. Een 8800gt is meer dan passend bij je pc, wel even kijken of je voeding dat nog allemaal trekt. Overigens heb je pci-express slot voor je videokaart (als er idd een radeon x600 kaart in zit).

Kijk eens op www.tweakers.net bij vraag en aanbod, daar vind je 8800gt voor ong 6 tientjes.

Top daar kan ik wat mee. Dank.
Inderdaad een PCI-express slot heb ik erin zitten.

V70geRwin

Citaat van: Kingfisher op 24-11-2009 12:52:50
Citaat van: spekkie99 op 24-11-2009 12:25:44
Citaat van: Kingfisher op 24-11-2009 10:29:54
stond in ict hoekje, maar kan volgens mij beter hier ivm gamers  :)

Citaat van: Kingfisher op 24-11-2009 08:42:24
Euhh, heb er geen bal verstand van, maar ik wil graag een nieuwe videokaart in m'n pc. Iemand tips?
Zal even een beetje achtergrond info geven 9voor zover mijn kennis reikt);
Nu een Pentium 4 3,2ghz(toch?)
Asus moederbord
2gig DDR2 intern geheugen (4x 512)
256mb ATi radeon X600 videokaart

Maar ik vind dat de games (niet de aller nieuwste) niet vlot genoeg lopen. Dus wil ik een hele goede 512mb kaart hebben (1g lijkt me niet nodig).
Nu kom ik weer termen bij die kaarten tegen als "DDR3" etc. en dus compleet in verwarring nu......

Iemand tips waar op te letten of wat gewoon een hele goede kaart is?

Gewoon op zoek gaan naar een bijpassende 2dehands kaartje en tegen de tijd dat het echt niet meer gaat een hele nieuwe pc kopen. Een 8800gt is meer dan passend bij je pc, wel even kijken of je voeding dat nog allemaal trekt. Overigens heb je pci-express slot voor je videokaart (als er idd een radeon x600 kaart in zit).

Kijk eens op www.tweakers.net bij vraag en aanbod, daar vind je 8800gt voor ong 6 tientjes.

Top daar kan ik wat mee. Dank.
Inderdaad een PCI-express slot heb ik erin zitten.

graag gedaan, let nog op dat je een GT scoort en geen GTS of GTX (meer energieslurpers en de gt is net zo snel)

Rudy-M

Heb de Wii erbij. Voor €189 voor de zwarte variant met Wii Sports normaal en Resort moeilijk te negeren.
Beetje jammer van de composietkabel, maar goed die zat ook alleen bij de PS3 (!).

Wel lachen. Kende het concept al, maar nu kan ik het zelf thuis ook spelen. Echt leuk! Heel anders spelen dan PS3 en Xbox. De laatste 2 zijn voor de meer "serieuzere" spellen en de Wii is vooral leuk als er gezelschap is. Moet dus binnenkort een componentenkabel halen en een 2e controllersetje :eusa_dance:

Kingfisher

Citaat van: spekkie99 op 24-11-2009 13:32:56
graag gedaan, let nog op dat je een GT scoort en geen GTS of GTX (meer energieslurpers en de gt is net zo snel)
Tis een 9600GT geworden, kwam voorbij voor weinig. Dus maar toegehapt zonder verder diep na te denken. ;D
Moet er nog wel ingezet worden. Komt nog wel.

viking_in_shorts

Citaat van: Rudy-M op 29-11-2009 21:53:21
Heb de Wii erbij. Voor €189 voor de zwarte variant met Wii Sports normaal en Resort moeilijk te negeren.
Beetje jammer van de composietkabel, maar goed die zat ook alleen bij de PS3 (!).

Wel lachen. Kende het concept al, maar nu kan ik het zelf thuis ook spelen. Echt leuk! Heel anders spelen dan PS3 en Xbox. De laatste 2 zijn voor de meer "serieuzere" spellen en de Wii is vooral leuk als er gezelschap is. Moet dus binnenkort een componentenkabel halen en een 2e controllersetje :eusa_dance:

dat kabeltje heeft mijn plezier bijna verdubbeld. Een echte aanrader.
Mag ik nog n tip geven? Boomblox: is 1 van de weinige spellen waar je niet hoeft te staan of pijn in je armen van krijgt (zoals autoracen met een zwevend stuur)

V70geRwin

Citaat van: Kingfisher op 29-11-2009 21:55:20
Citaat van: spekkie99 op 24-11-2009 13:32:56
Tis een 9600GT geworden, kwam voorbij voor weinig. Dus maar toegehapt zonder verder diep na te denken. ;D
Moet er nog wel ingezet worden. Komt nog wel.

ook niet slecht hoor  ;)
http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymickZqWwpWabJY/Eerste_benchmarks_nVidia_GeForce_9600GT/

Misha

Modern Warfare 2 op de PC... :o :o :o

Vet, en draait ook nog best ok op mijn PC.

(Dell XPS720, 2x Nvidia 8800GT, 8 Gb, Win 7, RAID 10 500 Gb 10.000K, I QuadCore , XiFi Xtreme Gamer, 24" FP)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Turbo-Geek

Citaat van: Misha op 30-11-2009 18:11:33

(Dell XPS720, 2x Nvidia 8800GT, 8 Gb, Win 7, RAID 10 500 Gb 10.000K, I QuadCore , XiFi Xtreme Gamer, 24" FP)

Serieuze setup !  En het is gewoon een feit, vwb FPS is MW2 de beste game OOIT !
Jammer van de korte SP mode maar MP verveeld nooit.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Misha

Citaat van: Turbo-Geek op 30-11-2009 19:19:37
Citaat van: Misha op 30-11-2009 18:11:33

Serieuze setup ! 
En toch al lang niet meer de nieuwste.

tackle

rising eagle, en nog gratos ook

Eric

Hier nog mensen die Mario Kart spelen op de WII online trouwens ???

Wel leuk om tegen mensen te spelen die je nog een beetje kent   ;D

245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Turbo-Geek

Citaat van: E.Asbroek op 03-12-2009 20:11:39
Hier nog mensen die Mario Kart spelen op de WII online trouwens ???

Wel leuk om tegen mensen te spelen die je nog een beetje kent   ;D

Weleens gedaan, echter gewoon tegen random gamers over de hele wereld, dit kan op ieder gegeven moment.
Het probleem (met bekenden game) is het organiseren van een match, dus dat ook iedereen op 1 bepaald tijdstip online is.
In de praktijk heel moeilijk te realiseren, want Jaap moet eten, Piet moet van moeder gezellig doen, Bart is naar de voetbal training, Ronald komt pas later uit het werk, etc etc.
Je moet dan 50+ man hebben om een slot van 6 gamers op een bepaald moment vol te krijgen.

Misha

Pfff.. COD MW2 in goed 2 avonden uitgespeeld in SP.
Wel erg mooi gemaakt !

Turbo-Geek

Citaat van: Misha op 09-12-2009 11:37:24
Pfff.. COD MW2 in goed 2 avonden uitgespeeld in SP.
Wel erg mooi gemaakt !

Jammer he ? Vind dat ze voor het SP gedeelte gewoon meer aandacht hadden kunnen besteden vwb speelduur.
Wel schitterend mooi maar altijd steeds maar 5 a 6 uren spel plezier en daarna houd je alleen MP over en het herspelen van de levels.