mistlampen

Gestart door Hans Giesberts, 10-12-2003 18:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Hans Giesberts

hallo,

ik ben op zoek voor mistlampen in de bumper van 850 glt '93 estate automaat.
Wie weet hier meer van ?

Hans

denkweb

Raf

of je kan een keertje met je dealer gaan praten.
zo een setje zal wel niet je volledige maandloon opslokken zeker.

Raf
De gustibus non disputandum est!

denkweb

Citaat van: Raf op 10-12-2003 21:38:28

Raf

(wat was het ook weer met clubkorting? 125 euro? Snel lid worden...)

Dreamer2

Ik zou ze er zo voor je willen uitslopen. Afgelopen week EURO 57,- boete gekregen voor het voeren van de mistlampen in de avond. Was ze vergeten uit te doen na een mistige ochtend.

Voor het eerst sinds tijden reed ik 120km/u ipv 140 omdat de auto niet prettig meer reed. Wordt ik ingehaald door de KLPD en vervolgens aan de kant gezet...  :icongumba: :cwm23: :cwm23: :cwm23: :cwm23: :cwm23: :cwm23: :cwm23:

Helaas voor jou is de auto reeds verkocht incl mistlampen
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

denkweb

Citaat van: Dreamer2 op 10-12-2003 22:27:05
Ik zou ze er zo voor je willen uitslopen. Afgelopen week EURO 57,- boete gekregen voor het voeren van de mistlampen in de avond. Was ze vergeten uit te doen na een mistige ochtend.

Voor het eerst sinds tijden reed ik 120km/u ipv 140 omdat de auto niet prettig meer reed. Wordt ik ingehaald door de KLPD en vervolgens aan de kant gezet...  :icongumba: :cwm23: :cwm23: :cwm23: :cwm23: :cwm23: :cwm23: :cwm23:

Dat gebeurd mij niet meer! Ik heb een 'oude' achterruit-verwarmingsschakelaar omgekat naar mistlicht-schakelaar, deze gaat na ca. 12 min. automatisch uit!

Werkt perfect.... moet alleen nog een keer een schakelaar hebben voor mijn achter-mistlichten... wil ik hetzelfde mee doen.

Reitse

Voor je mistlampen voor kan ik het snappen, voor je achterlicht niet. Je ziet toch een lampje branden in je dashboard. Ik wil eigenlijk een lampje in het dashboard hebben als de mistlampen voor aanstaan in plaats van dat vrijwel onzichtbare lampje in de schakelaar.

denkweb

Citaat van: Reitse op 10-12-2003 22:42:41
Voor je mistlampen voor kan ik het snappen, voor je achterlicht niet. Je ziet toch een lampje branden in je dashboard. Ik wil eigenlijk een lampje in het dashboard hebben als de mistlampen voor aanstaan in plaats van dat vrijwel onzichtbare lampje in de schakelaar.

Ook dat is irri als je hem vergeet, bij mij zit het stuur op zodanige hoogte dat ik dat lampje niet niet zie vanaf mn zitplaats... en dan nog, aan de schakelaar zul je het achteraf niet zien. Daarbij, wie rijdt er nog langer als een kwartier door de mist... meestal valt het toch wel mee (uitzondering daargelaten).

Raf

Citaat van: denkweb op 10-12-2003 22:09:54

ja, inderdaad
ik kreeg vorige zaterdag op de sleuteldag van de Volvo 850 club het aanbod voor een setje mistlampen voor 125 euro incl. BTW en clubkorting van15%
volgens mij geen slechte prijs.

het betreft hier wel de ronde mistlampen (vanaf modeljaar 94)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Peth©oni

Citaat van: denkweb op 10-12-2003 22:09:54
Citaat van: Raf op 10-12-2003 21:38:28

Raf

;D         ;)            ;D

Paul Arnold 0101009

zie www.estateservices.nl

ook voor duidelijk goedkopere originele volvo onderdelen.
Heb er laatst een V70 achterklepspoiler besteld in de kleur gespoten , gratis thuis bezorgd, binnen 3 dagen en perfect afgeleverd,voor 300 euro. Prijs bij de dealer : 673 euro!!!!!

Paul.

eric74

Citaat van: denkweb op 10-12-2003 22:38:27
Citaat van: Dreamer2 op 10-12-2003 22:27:05

Dat gebeurd mij niet meer! Ik heb een 'oude' achterruit-verwarmingsschakelaar omgekat naar mistlicht-schakelaar, deze gaat na ca. 12 min. automatisch uit!

Werkt perfect.... moet alleen nog een keer een schakelaar hebben voor mijn achter-mistlichten... wil ik hetzelfde mee doen.

van welke wagen neem je zo'n achterruitverwarmingsschakelaar? Lijkt me nuttig. Zelf ook reeds boete hiervoor gehad: lampje mistlichten vóór is zo slecht zichtbaar achter stuur!!
Wat moet je juist hiervoor nemen?? is dit makkelijk uit te leggen?
dank
eric

Marc 0101.001

Citaat van: Paul Arnold 0101009 op 12-12-2003 11:01:41
zie www.estateservices.nl

ook voor duidelijk goedkopere originele volvo onderdelen.
Heb er laatst een V70 achterklepspoiler besteld in de kleur gespoten , gratis thuis bezorgd, binnen 3 dagen en perfect afgeleverd,voor 300 euro. Prijs bij de dealer : 673 euro!!!!!

Paul.

Dat zal wel geen originele spoiler zijn geweest. Hoe moest je 'm monteren? Boren of klemmen?

s©ub@

zou toch wel kunnen YB, ik heb al prijzen gehoord (excl. spuiten) vanaf 150 eu incl.3e remlicht (de klemmers)...

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

san

Zijn de mistlampen van een S70 hetzelfde als de S70R ? Dit ivm  montage R bumper.