De BoostMoose

Gestart door Brend t5, 11-09-2009 11:50:06

Vorige topic - Volgende topic

Brend t5

Hoi,

bij deze ook mijn 'project'

Heb hem gekregen met een kapotte motor.
Blok hebben we vervangen door een blok uit een sloper.
De motor heeft een 19t, 440cc injectoren, s60r spruitstuk,  k&n openluchtfilter, aluminium intercooler, forge blow-off valve, silicone slangen, r-koppeling en fasttech software....binnenkort nog een paar kleine veranderingen aan de motor en dan wordt hij opnieuw afgesteld.
Hij heeft R veerpoten met 40mm verlagingsveren en volvo vpb.
Ben nu met de remmen bezig met voor 305mm schijven en redstuff remblokken rvs omvlochten slangen.
De bedoeling is hem optisch om te bouwen naar een 850r, maar dat het technisch een beest wordt. 8)
Heb van de week en set volans gekocht die binnenkort gepoedercoat worden.
Ook wordt het het dak, kofferklep en de motorkap gespoten ivm loslaten van de blanke lak....blijkbaar een kwaal bij de kleur 414.

hou jullie op de hoogte.....

gr Brend

nardgilsing

Wordt een leuk setje met moosepower!
succes!

fearless

Hey welkom hier. Als ik het goed heb hebben wij elkaar laatst even gesproken bij Furness.  ;D

Moet zeggen dat ik deze wielen ook wel erg goed vind staan. Ruige auto.  :eusa_clap:

thuur

Welkom! Stripje op het spatbord rechtsvoor nodig? ;D

Gr 8)

Brend t5

Citaat van: fearless op 11-09-2009 13:44:48
Hey welkom hier. Als ik het goed heb hebben wij elkaar laatst even gesproken bij Furness.  ;D

Moet zeggen dat ik deze wielen ook wel erg goed vind staan. Ruige auto.  :eusa_clap:

Klopt Ivo, dat was ik

Brend t5

Citaat van: thuur op 11-09-2009 13:46:18
Welkom! Stripje op het spatbord rechtsvoor nodig? ;D

Gr 8)

Stripje is wel aanwezig, alleen de klipjes nog niet ;D

Brend t5

Heb effe onder de kap een beetje opgefrist en gelijk olievuldop- en peilstokrubber vervangen...geen olielucht meer in de auto. :eusa_dance:

Ook de volans er ondergezet, deze worden binnenkort nog wel gepoedercoat.

Brend

onnaj

Vind de andere velgen wel aardig maar niet bijzonder...de Volans daarentegen staan gewoon super onder de 850! Ach ja wellicht ben ik iets bevooroordeeld :D

sean850

ziet er mooi uit en de velgen ook maar vond de vorige toch ook heel mooi wat doe je daar nu mee dan, wintervelgen ofzo ??

Volvo Felipe

Moosepower

Welkom, hij lijkt qua setup en naam wel op die van mij ;D
Keep up the good work word weer een mooie 850 :eusa_clap:

gr MarkJan

Brend t5

Citaat van: sean850 op 12-09-2009 15:00:28
ziet er mooi uit en de velgen ook maar vond de vorige toch ook heel mooi wat doe je daar nu mee dan, wintervelgen ofzo ??

Nee deze velgen verkoop ik, want deze moesten ook gericht worden

Brend t5

Citaat van: Moosepower op 14-09-2009 13:51:14
Welkom, hij lijkt qua setup en naam wel op die van mij ;D
Keep up the good work word weer een mooie 850 :eusa_clap:

gr MarkJan

Ja, lijken erg op elkaar

Brend t5

Vandaag een dagje vrij, dus maar effe in de weer met de schuurpapier en de primer  om hem klaar te meken voor de spuiter.

ja, ik heb de grill er wel eerst uitgehaald :P

Nu alleen nog deze v70 deurhendels in de primer zetten en dan kan die naar de spuiter.

Moosepower

Goed bezig, ben je niet bang voor kleur verschil?

MJ