Ideetje, past dat: GLT spuitstuk met VVIS op 10V?

Gestart door razorx, 12-09-2009 00:13:29

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Heel kort samengevat:

Standaard heeft een 10V N/A meer power onderin dan een 20V.

Dit kan anders zijn lees hier verder:
VVIS tuning weer eens wat anders

Deze aanpassing bevalt me zo goed (op de 20V) dat ik er over denk om een 20V inlaatspruitsuk op de 10V te plaatsen. De aansturing hiervan verzorg ik zelf. Het gaat mij puur om de passing.

Gaat dat?
Alvast bedankt voor het meedenken,
Yits.

UserID6342

Het zou moeten passen want er rijden wel meer 10 kleppers rond met een inlaat / uitlaat spruitstuk van een 20 V.  Ik heb het zelf nog niet gezien / meegemaakt overigens.  Ga even kijken of ik die bron nog kan vinden, moet je even wachten tot me laptop terug is.

razorx

Citaat van: Dirk342 op 12-09-2009 00:19:32
Het zou moeten passen want er rijden wel meer 10 kleppers rond met een inlaat / uitlaat spruitstuk van een 20 V.  Ik heb het zelf nog niet gezien / meegemaakt overigens.  Ga even kijken of ik die bron nog kan vinden, moet je even wachten tot me laptop terug is.
Dank je Dirk,

Als je het nog kan checken is die informatie zeer waardevol voor me.

Zoals de Ieren zeggen to be sure, to be sure e.t.c.  ;)

thuur

Je krijgt het wel passend, maar een multiklepper heeft juist meer adem bovenin waar een singleklepper niet kan voldoen.

Anyway, ben benieuwd of je het werkend krijgt en wat je ervaringen zijn :D

Gr :eusa_clap:

850 Ra$ing

Ik heb wel een x geprbeert om een Turbo inlaat (zelfde als 10V) op de GLT cilinderkop te zetten..... helaas.
Inlaatkanalen van een GLT kop zijn dusdaning groot dat het turbo spruitstuk zowat in de kanalen valt.
Andersom zou het dus zijn dat de inlaatkanalen van een GLT spruistuk veel groter zijn dan inlaatkanalen van een 10V cilinderkop,
waardoor er evt lekkages onstaan.