aardigebas stelt zich voor

Gestart door aardigebas, 14-09-2009 18:00:43

Vorige topic - Volgende topic

aardigebas

Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is aardigebas!

2 maanden geleden zat ik met een collega koffie te drinken, er was een bekende van hem bij en wees mij op het irritante gedrag van mensen hoe ze op een advertentie van marktplaats konden reageren. Deze man had namelijk een volvo 850 te koop en wilde deze met pijn in z'n hart verkopen omdat hij een 960 3.0 L had gekocht! Ik was direct benieuwd en vroeg of hij de auto bij zich had.............rondje eromheen gelopen, er in gaan zitten.............werd mij gevraagd om een proefritje te maken. Na dit proefritje stapte ik voor de zekerheid uit om te kijken of er nu banden of vleugeltjes onder zaten. Enthousiast dat ik was had ik de koop al gesloten...........maar nu nog mijn zwangere vrouw om krijgen! Dit koste geen enkele moeite, zelfs mijn auto vreemde vrouw was direct weg van de auto. Dus diezelfde middag hebben we deze auto gekocht. Ik reed overigens een renault express en was opzoek naar wat veiligers omdat we een kleine van 11 maanden hebben en mijn vrouw net weer zwanger is.

Even wat over de auto, het is een Volvo 850 2.5 10v uit 1996 automaat in uitmuntende staat met 153.000 km op de teller, half leder en airco. En natuurlijk een Club sticker achterop, want de oude eigenaar behandelde zijn auto als z'n kindje!

2 dagen na aankoop zijn we een maand in Luxemburg geweest en we hebben daar echt genoten van onze nieuwe trots.
Eerst ging het mij om de veiligheid van de auto, maar inmiddels wordt het toch een liefhebberij en ben ik aangestoken.

Leuk dat ik mee mag doen op dit forum!

Hierbij een paar foto's

rogerV701998

Aardige auto Bas! ;D

Welkom op het forum.

Gr. roger

UserID6342

Leuke en mooie auto Bas, gaan jullie zeker een hoop plezier aan beleven.

Kali-Integrali

Welkom Bas,

je voelde je meteen aardig thuis in die 850 dus ;)

Gr-Martijn

heutink

8)
welkom hier Bas, ik heb ook een paar aardige bassen, maar die hebben snaren........
veel veilige kilometers toegewenst
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

henry classic v70

Welkom Bas,

Hele nette 850 waar je nog vele jaren plezier van zal hebben!
Volgens mij heb ik jou naam al een paar keer voorbij zien komen op het forum, klopt dat?
Citaat van: aardigebas op 14-09-2009 18:00:43
En natuurlijk een Club sticker achterop
Forumsticker ook?
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,18216.0.html
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

aardigebas

bedankt voor jullie reacties...........leuk!

Ik had inderdaad afgelopen weekend niet echt veel te doen, dus heb ik eens wat rond zitten neuzen in forums.
Erg leuk allemaal!

Intussen heb ik een deurlampje via dit forum kunnen bemachtigen (deze ontbrak) en de handleiding opgevolgd om de midden console te verwijderen  waardoor ik nu voorzien ben van alle werkende binnenlampjes! En heb ik via een oproepje 2 originele speakers kunnen kopen voor de achterdeuren.
Dus als er iemand blij is met dit forum ben ik het wel.  :eusa_clap:

Piere

Citaat van: Kali-Integrali op 14-09-2009 18:05:27
Welkom Bas,

je voelde je meteen aardig thuis in die 850 dus ;)

Gr-Martijn

Zoals iedereen die een eerste keer met een Volvo rijdt :)

Welkom Bas, ik zou zeggen, geniet van je 850 (overbodige tip eigenlijk...) en van het forum! :)

Groet!
Piere
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/