dag teller

Gestart door ro~djo, 22-09-2009 21:00:43

Vorige topic - Volgende topic

ro~djo

goede avond heren en dames

heb ff vraagje over de volvo tdi estate 850
ineens doed mijn dagteller het niet meer heb hem met de hand op nul gedrukt na het tanken en hij blijft ook op nul enig idee hoe of wat??????

Thijssie!

Jep een kapot tandwieltje... Even zoeken op marktplaats. Er zijn kitjes om hem weer te fixen...
Je moet dan de tellerunit eruithalen en het beruchte tandwieltje vervangen...

Even de ''zoekfunctie'' gebruiken ;D

thuur

Dan nu de tip voor mensen die hun tandwieltje willen sparen: druk nooit op de terugstelknop als je rijdt.

@Ron of Jo: knopje blijft niet hangen?

Gr :D

ro~djo

nee dat is inderdaad niet goed de teller op nul zetten terwijl je rijdt maar er zijn inderdaad mensen die dat wel doen..

Heb ondertussen contact gehad met de volvo dealer waar onze Roffel vandaan komt
Hij zeg oh nou dat is niet netjes kom maar even langs volgende week dan zal ik er gelijk een verbeterde versie in gooien (een metale tandwieltje) want met die plastice wieltjes blijf je bezig.
En dat terwijl we daar geen garantie op hebben (alleen motorische) dan toch heel netjes dat ie dat toch doet.
Een PLUIMPJE voor Auto Paashuis in Lichtevoorde.

henry classic v70

Citaat van: ron en jo op 23-09-2009 20:33:30
nee dat is inderdaad niet goed de teller op nul zetten terwijl je rijdt maar er zijn inderdaad mensen die dat wel doen..

Heb ondertussen contact gehad met de volvo dealer waar onze Roffel vandaan komt
Hij zeg oh nou dat is niet netjes kom maar even langs volgende week dan zal ik er gelijk een verbeterde versie in gooien (een metale tandwieltje) want met die plastice wieltjes blijf je bezig.
En dat terwijl we daar geen garantie op hebben (alleen motorische) dan toch heel netjes dat ie dat toch doet.
Een PLUIMPJE voor Auto Paashuis in Lichtevoorde.

Heel netjes!!!!!
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4