De Mexicaanse griep

Gestart door Ben, 23-09-2009 13:32:10

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Zoals U weet is de Mexicaanse griep makkelijk overdraagbaar via b.v deurklinken, toetsenborden, waterkraan, winkelwagentjes etc etc .

Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bacterie ook erg gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten.

De bacterie hecht zich erg goed aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt.

Het forum heeft besloten behulpzaam te zijn.
Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U Uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden = gratis = bij mij inleveren.

Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken.

U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of (en daar geven wij de voorkeur aan ivm het mogelijke extra besmettingsgevaar) sturen naar onze postbus 3086, 3760 DB Soest. Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om verdere besmetting tegen te gaan.

Marc O.

Had dat anderhalve week geleden gezegd  :eusa_wall:

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

mehn

Citaat van: Ben op 23-09-2009 13:32:10
Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om verdere besmetting tegen te gaan.

Ben, ik heb de desinfectatiekit inmiddels binnen, had jij de postbussleutel al opgestuurd?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Reitse

Zal em doorsturen aan de leidinggevenden hier... die gaan ons handenwas-instructies geven...

En oh wat zou ik graag willen dat dit gewoon een slechte grap was :-\

EVV

Ownee! Nou hebben we straks allemaal virus remmers voor de griep, blijkt het toch een bacterie te zijn!

Misha

Citaat van: Reitse op 23-09-2009 14:29:11
Zal em doorsturen aan de leidinggevenden hier... die gaan ons handenwas-instructies geven...

En oh wat zou ik graag willen dat dit gewoon een slechte grap was :-\
Och, je moest eens weten.. wij hebben een 20-tal laptopts aangeschaft en ingericht voor mensen die mogelijkerwijs een besmettingsgevaar kunnen vormen, desinfectiesetjes op elk bureau, uitlegsessies tijdens lunchtijd, en nog meer van dat. Handdoekautomaten zijn vervangen en er zijn opties op entingen en antivirusmiddelen aangeschaft.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Citaat van: mehn op 23-09-2009 13:35:53
Ben, had jij de postbussleutel al opgestuurd?

Ja, naar postbus 3086, 3760 DB Soest. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Joeri

Bij ons zit er nu een stikker op de zeepdispensers: "4 x trekken en 30 sec. laten inwerken"  :eusa_eh:  :D
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

UserID6342

Citaat van: Ben op 23-09-2009 13:32:10
Zoals U weet is de Mexicaanse griep makkelijk overdraagbaar via b.v deurklinken, toetsenborden, waterkraan, winkelwagentjes etc etc .
Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bacterie ook erg gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten.
De bacterie hecht zich erg goed aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt.
Het forum heeft besloten behulpzaam te zijn.
Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U Uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden = gratis = bij mij inleveren.
Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken.
U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of (en daar geven wij de voorkeur aan ivm het mogelijke extra besmettingsgevaar) sturen naar onze postbus 3086, 3760 DB Soest. Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om verdere besmetting tegen te gaan.
Dokter had me geadvisuurd om na het Tamiflu kuurtje van een week alles zelf te behouden en goed schoon te maken voor als ik het weg mocht doen ;D  Ik luister altij goed naar me dokter, dus het is niet schoon en mag nog niet weg ;D

R o b

Je vliegt wat te hoog Ben!  ;D

Turbobiker

Citaat van: FGG op 23-09-2009 15:10:15
Citaat van: mehn op 23-09-2009 13:35:53
Ben, had jij de postbussleutel al opgestuurd?

Ja, naar postbus 3086, 3760 DB Soest. ;D

Ah, de ideeenbus van Gusst Flater... ;D
De Tussenpaus

Ben

Citaat van: Claudia op 23-09-2009 19:31:56
Moet je in een ziekenhuisapotheek werken.... :eusa_shifty: :eusa_silenced:
Zolang je geen geld aanpakt  :eusa_shifty:

gerritjan

Doe mij maar een mexicaanse griet ipv griep ;D
ger

MartijnHS

Bij NS zijn ze inmiddels een poster-campagne gestart : 'Krijg grip op de griep'.
Tevens extragraties desinfectie smeerseltjes in het postvakje !  :police:

Is het nou niet een beeeeetje overdreven allemaal  :eusa_whistle: