Moet het persé Landi den Hartog zijn

Gestart door RJvT1961, 24-09-2009 00:25:33

Vorige topic - Volgende topic

onnaj

Citaat van: Ludo op 26-09-2009 16:56:09
Citaat van: Ludo op 24-09-2009 23:22:00
Citaat van: onnaj op 24-09-2009 23:10:59
Maar we hebben de AFR eraan gehangen en geloof t of niet op LPG liep ie echt te arm. Hij prboeerde op LPG ook heel veel bij te regelen volgens marc.

Ik ben benieuwd zaterdag tijdens de rollenbank.

Citaat van: Ludo op 25-09-2009 12:53:59
Maar nog steeds blijf ik erbij, dat het mengsel te rijk is, i.p.v. te arm.  ;)

:eusa_whistle:  ;D

Ik ben blij je eindelijk eens gelijk te kunnen en WILLEN geven haha ;) :D

Nee ben erg blij dat ik gerolld heb. Niet alleen wat vermogen en ook het koppel betreft, maar vooral met AFR ratio's! Heb nog niet vaak een auto zo rijk op benzine zien rijden :(. Frederiks zelf dacht dat mijn chip sowieso wat rijk was afgesteld en door de Vpower100 de auto helemaal erg rijk ging lopen.

Kan ik met een gerust hart in de winter gewoon lekker doorrijden op LPI! Alleen nog een x een ritje naar belgie voor de 6e injector en dan maar gaan :D.

Ludo

Citaat van: onnaj op 26-09-2009 19:13:36
Ik ben blij je eindelijk eens gelijk te kunnen en WILLEN geven haha ;) :D

Het gaat me niet om het gelijk hoor.
Wel om de oplossingen, die we kunnen meedelen door ervaringen.  ;)
Er word ook maar al te vaak geroepen dat het probleem bij de gasboer ligt, terwijl dat helemaal niet zo is.
Door deze ervaringen weten we nu ook, dat dit probleem simpel opgelost kan worden door de tuner, die zal daar geen moeite mee hebben.
En als het een troost mag zijn, je bent niet de enige met dit probleem.  :P
Anderen overtuigen is vaker moeilijker, omdat men bij de theorie blijft hangen...

Het moraal hiervan is nog steeds, zoals het altijd al geweest is: heb je een probleem, pak het dan ook aan...  ;)

Ludo

Citaat van: Enno op 26-09-2009 17:31:48
Citaat van: GeertM2 op 26-09-2009 17:28:18
Interresant tpoic. Nog een beetje tegenGAS erbij:

Mijn 850 2.0 T5 rijd al 6 jaar en 180.000 km met een OMVL dream XXI gasdamp injectie systeem. Tot nog toe prima. Historie vermeld geen problemen, en ik heb er vooralsnog geen problemen meer gehad.
En nee, ik heb hem (nog) niet op een rollerbank gehad.

Groeten, Geert

Ik denk dat de Landi's (LSI) & Prins (VSI) zo gek nog niet zijn. In duitsland op de IAA was prins prominent aanwezig.

Met VVIS tuning zal de 20V beter op LPi rijden, maar ik denk dat achteraf een LANDI of Prins net zo goed geweest was.

We hebben het hier wel over turbo motoren Enno.
Vergelijkingen in deze systemen met een 2.5 20v gaan nergens over.
Vandaag is nogmaals bewezen, dat een auto ook kan lopen op een arm mengsel, vraag maar eens aan Yits.
Hij merkt het niet eens!.
Ben alleen benieuwd, hoe lang die zal blijven draaien als er niks aan gedaan word.
Maar Yits kennende, zal dat niet al te lang duren, vooraleer hier verandering in komt.  ;)

razorx

Citaat van: Ludo op 26-09-2009 22:27:58
Citaat van: Enno op 26-09-2009 17:31:48
Citaat van: GeertM2 op 26-09-2009 17:28:18
Interresant tpoic. Nog een beetje tegenGAS erbij:

Mijn 850 2.0 T5 rijd al 6 jaar en 180.000 km met een OMVL dream XXI gasdamp injectie systeem. Tot nog toe prima. Historie vermeld geen problemen, en ik heb er vooralsnog geen problemen meer gehad.
En nee, ik heb hem (nog) niet op een rollerbank gehad.

Groeten, Geert

Ik denk dat de Landi's (LSI) & Prins (VSI) zo gek nog niet zijn. In duitsland op de IAA was prins prominent aanwezig.

Met VVIS tuning zal de 20V beter op LPi rijden, maar ik denk dat achteraf een LANDI of Prins net zo goed geweest was.

We hebben het hier wel over turbo motoren Enno.
Vergelijkingen in deze systemen met een 2.5 20v gaan nergens over.
Vandaag is nogmaals bewezen, dat een auto ook kan lopen op een arm mengsel, vraag maar eens aan Yits.
Hij merkt het niet eens!.
Ben alleen benieuwd, hoe lang die zal blijven draaien als er niks aan gedaan word.
Maar Yits kennende, zal dat niet al te lang duren, vooraleer hier verandering in komt.  ;)

Inderdaad,
ik ben druk aan het puzzelen. ;)

razorx

Sterker nog, ik ben er uit  :eusa_dance:

Meer informatie volgt later in het VVIS topic.
Gr. Yits.
Zit wel over de aanschaf van een AFR meter te denken.
Om de garage aan de overkant bij ieder metinkje te plagen schiet ook niet op.