Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Naar aanleiding van een post in m'n blog hebben Sbv en ondergetekende het plan opgevat om Vomac 2010 aan te doen. Informatie op www.vomac.org.

De vraag is kort en simpel: wie gaat er?

Sbv

Ja ik wil,

Je was me net te snel af.

Taranis

Marc O.

Lijkt me verschrikkelijk gaaf! Heb het even in de week gelegd bij mevr. Marc O. :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

We hebben in ieder geval 2 maal een XC70 tot onze beschikking. Reken op een week weg minimaal ivm heen/terug rijden.
Mevr Marc O mag ook mee. Of een aantal dames kunnen vliegen en dan aanschuiven bij de mannen ?

Edit Mevr. Sbv ziet het ook wel zitten

Marc O.

Citaat van: Sbv op 28-09-2009 22:40:37
We hebben in ieder geval 2 maal een XC70 tot onze beschikking. Reken op een week weg minimaal ivm heen/terug rijden.
Mevr Marc O mag ook mee. Of een aantal dames kunnen vliegen en dan aanschuiven bij de mannen ?

Ik ga het serieus in overweging nemen :D

Edit: Ja, mevr. Marc O. wil ook graag mee ;)

marc-850

Lijkt me echt 'cool'.

Heb het hier voorgesteld, maar er werd gelijk een neus opgetrokken. +20C was oke,
maar -20C....  :evil:

Liggen dus nog een paar lange avonden in het verschiet  :eusa_doh:

elianmars

Citaat van: Sbv op 28-09-2009 22:40:37Reken op een week weg minimaal ivm heen/terug rijden.

:eusa_wall: :'(

850estatetdi

ik ben zeker van de partij word de eerst keer voor mij

Taranis

Citaat van: elianmars op 28-09-2009 23:48:50
Citaat van: Sbv op 28-09-2009 22:40:37Reken op een week weg minimaal ivm heen/terug rijden.

Of je vliegt erheen en huurt daar een auto. Is niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar beter dan niets...

Sbv

Citaat van: Taranis op 29-09-2009 07:24:23
Citaat van: elianmars op 28-09-2009 23:48:50

Of je vliegt erheen en huurt daar een auto. Is niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar beter dan niets...
Heen vliegen, wij halen je van vliegveld op ?

KIM

Ik heb een jaar of 2 geleden ook al aangegeven dat ik dit erg interessant vind.

Ook ik ga het in de week leggen bij de mevrouw, want die zal op zeker mee willen...

Misha

Yup, lijkt me een once-in-a-lifetime ding ! En leuk om eens bovenop de aarde te staan. Niet helemaal waar, maar het idee is leuk.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Er zijn min. 20 aanmeldingen nodig, maar daar komen we alleen met dit forum al zo aan :D

Enno

Citaat van: Misha op 29-09-2009 08:46:22
Yup, lijkt me een once-in-a-lifetime ding ! En leuk om eens bovenop de aarde te staan. Niet helemaal waar, maar het idee is leuk.

Helemaal mee eens....rijden met temperaturen <<-15 is geen lolletje......heb het zelf mogen mee maken.

Zweden blijft aantrekkelijk maar dan liever iets later in het jaar dit soort tochten.