Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 02-11-2009 19:24:07
Citaat van: thyzerrr op 02-11-2009 17:06:23
Ik wil op de heenweg zeker nog een tussestop maken bij het Volvo-museum. Terugweg doen we waarschijnlijk via Noorwegen.

Schrijf dan: bakkie doen bij Viking_In_Shorts :eusa_naughty:

* Taranis noteert op boodschappenlijst: koffiemelk

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 02-11-2009 20:08:26
Citaat van: viking_in_shorts op 02-11-2009 19:24:07
Citaat van: thyzerrr op 02-11-2009 17:06:23
Ik wil op de heenweg zeker nog een tussestop maken bij het Volvo-museum. Terugweg doen we waarschijnlijk via Noorwegen.

Schrijf dan: bakkie doen bij Viking_In_Shorts :eusa_naughty:

* Taranis noteert op boodschappenlijst: koffiemelk
Wil ik ook wel voor je kopen hoor.  je weet toch wel wat je ervoor in de plaats mee kan nemen

Kingfisher

Mbt de Vomac site, weet iemand waar "w/o ice breaker" voor staat?
Aan de prijzen te zien is dat excl. de ice breaker safari? Lijkt er op als ik het zo lees.
Komende week even een rekensommetje maken, loopt nog behoorlijk op geloof ik  :eusa_shifty:

viking_in_shorts

Citaat van: Kingfisher op 02-11-2009 22:17:18
Mbt de Vomac site, weet iemand waar "w/o ice breaker" voor staat?
Aan de prijzen te zien is dat excl. de ice breaker safari? Lijkt er op als ik het zo lees.
Komende week even een rekensommetje maken, loopt nog behoorlijk op geloof ik  :eusa_shifty:

w/o is een vrij vaak voorkomende afkorting voor "Without" oftewel exclusief ...

Kingfisher

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Hengeveld

Zullen we Omsk dan maar mijden?

Misha

Citaat van: Hengeveld op 03-11-2009 12:27:05
Zullen we Omsk dan maar mijden?
Omsk dat is een mooie stad maar net iets te ver weg..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Kingfisher

Citaat van: Kingfisher op 22-10-2009 15:58:32
Ehhh mag ik zo vrij zijn mijzelf ook toe te voegen als zeer geinteresseerd?
In de basis willen we zeker mee, dus zonder bijzonderheden zal het ook gebeuren.

Maar definitief kan ik het echt pas aan het eind van het jaar zeggen, doch dat is mijn probleem en niet dat van jullie denk ik ;)

- Sbv + aanhang
- Taranis
- Marc O. + aanhang
- Barry26
- KIM + aanhang
- Tom850
- Pino143 + ex-huisgenoot
-Viking
-Vera, Joran en Thijs
-Kingfisher (=Steven) + echtgenote(=Astrid)

Beste allemaal,

Gisteravond hebben wij (mijn vrouw en ik) helaas moeten besluiten om NIET naar de Vomac 2010 te gaan  :'(
Vanwege enkele recente (financiele) ontwikkelingen is het voor ons niet verstandig de reis te ondernemen. Ik zal jullie niet vermoeien met het hoe en wat, doch het zou erg onverantwoordelijk zijn om toch door te zetten.

Het 2010 idee kwam, achteraf gezien, nogal onverwacht. Maar enthousiast en impulsief als wij zijn, hadden we direct zoiets van "doen"! Hopelijk komt er in de toekomst ook een 2011 editie zodat we alsnog de kans krijgen om te gaan  :-\

Wij zullen dan ook niet bij het etentje aanwezig zijn in Doorn (Taranis, heb je gisteren een PB gestuurd), doch wensen iedereen die wel gaat een fijne avond en, veel belangrijker nog, alvast een hele goede en veilige reis naar het koude noorden.

Steven & Astrid

Hengeveld

Steven & Astrid, wat jammer. In deze tijd moet je inderdaad geen dingen doen die je financiële situatie in gevaar kunnen brengen. De VOMAC zal volgend jaar vast en zeker ook weer gehouden worden.

Hierbij het lijstje waar ik mezelf nu ook aan heb toegevoegd.

- Sbv + aanhang
- Taranis
- Marc O. + aanhang
- Barry26
- KIM + aanhang
- Tom850
- Pino143 + ex-huisgenoot
- Viking
- Vera, Joran en Thijs
- Kingfisher (=Steven) + echtgenote(=Astrid)
- Hengeveld (Ilja) + Plantinga (Marius)

@Misha: doet dit jou ergens aan denken...

Hengeveld

Afspraak verzet/verplaatst? Bel even: [edit]. Ik ben in Doorn...

Tom850

De locatie is verplaatst  ;D

Is er al een uitkomst?

Groeten Tom

Hengeveld

Inmiddels weer thuis - voor de tweede keer vanavond - nadat wel het juiste restaurant door was gegeven. Was leuk iedereen te zien en te spreken. Voor de terugweg is er wel een gezamenlijke route te plannen. Voor de heenweg is volgens mij iets minder animo/mogelijkheid om samen te rijden. Misschien goed om even een inventarisatie te maken. Hier alvast een voorzetje:

Heenweg samen:
Marc O?
KIM?

Terugweg samen:
Ilja
Sbv
Marc O
KIM
Pino143 (route)

Laten we wat mogelijke routes posten, dan kunnen we wat brainstormen. Ik post morgen wel iets via Trondheim/Bergen/Oslo/Göteborg.

KIM

Ik denk eerlijk gezegd dat de heenweg de meeste mensen samen zullen rijden, daar we een redelijk korte tijd hebben om de bestemming te bereiken.

Voor  de heenreis kunnen we waarschijnlijk ook al hotels boeken om dat we vastomlijnde doelen hebben.

Het was erg gezellig gisteren; ik heb ook goede hoop dat we met dit clubje de reis kunnen maken en dat zou leuk zijn. Zelfs mijn vrouw heeft het gisteren erg naar haar zin gehad.

Goed eten, dus een goede keus. Goed geregeld dus Taramis en Sbv!

Ik ben gemotiveerd genoeg nu om een aantal routevarianten te gaan bekijken, zodat we rond de kerst wat beslagener ten ijs kunnen komen en de boel definitief te gaan maken.

Hengeveld

Citaat van: KIM op 22-11-2009 11:13:35
Zelfs mijn vrouw heeft het gisteren erg naar haar zin gehad.

;D