Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

KIM

En als je de route eens vanaf Trondheim zou pakken?
Heb nog niet echt gekeken naar opties langs de kust, maar dan hoef je niet zo'n grote doorsteek te maken. Wellicht loopt er een grote weg een beetje parallel aan de kust zodat je af en toe wat uitstapjes naar de fjorden kunt maken...

Marc O.

Als er vanaf Trondheim inderdaad een snelweg naar het zuiden gaat dan zou dat perfect zijn, maar ik was eigenlijk wat huiverig om vanaf die hoogte richting Bergen te gaan over allerlei secundaire wegen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Ik twijfel ook nog over een bootovertocht van Goteborg naar Kiel.
250 euro inclusief overnachting is wel redelijk gunstig als je het vergelijkt met autorijden en een hotel nemen.

viking_in_shorts

Citaat van: KIM op 25-11-2009 22:52:39
Ik twijfel ook nog over een bootovertocht van Goteborg naar Kiel.
250 euro inclusief overnachting is wel redelijk gunstig als je het vergelijkt met autorijden en een hotel nemen.

Van Göteborg zou ik het in 1 keer rijden. Als je dat écht niet wilt is evt die boot ook niet slecht.

KIM

Citaat van: Marc O. op 25-11-2009 22:51:48
Als er vanaf Trondheim inderdaad een snelweg naar het zuiden gaat dan zou dat perfect zijn, maar ik was eigenlijk wat huiverig om vanaf die hoogte richting Bergen te gaan over allerlei secundaire wegen.
De afstand is veel te groot om veel kilometers secundair te gaan rijden.
Pino's kaart laat al een afstand van 5500 km zien; dat moet je gaan rijden in 10 - 3 = 7 dagen.

KIM

Er is kennelijk al stof genoeg voor een 2e bijeenkomst.
Misschien moeten we dat idd bij ons thuis doen; hebben we er iig wel internet bij.

Pino143

@ KIM,

Waar woont jouw huis?

Gr

KIM

In de buurt van Leerdam; we hadden al berekend dat het opzich centraler ligt dan Doorn.
Dit omdat alle overgebleven deelnemers uit het westen / zuidwesten komen.

Hengeveld

viking_in_shorts

Hengeveld

Ach ja, jij wist zeker ook niet dat het diner verplaatst was ;D

viking_in_shorts

Nope, dát wist ik dan weer wel ;D

Hengeveld

Ach, ik rij die extra kilometers wel. Kan ik vast oefenen ;D

KIM

Ow, sorry...

Maar nog nix is definitief: is alleen als idee geopperd tijdens het diner.
Ik weet ook niet waar Tom vandaan moet komen (heeft ook aangegeven nog geinteresseerd te zijn)

Hengeveld

Citaat van: KIM op 27-11-2009 22:53:16
Ik weet ook niet waar Tom vandaan moet komen (heeft ook aangegeven nog geinteresseerd te zijn)

Hengelo (Overijssel)