Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Tom850

Waar koop je die xenon dan?

Toevallig in Lochem?

Hengeveld

Tom850

heb je ervaring met de kwaliteit?

Wat kost een setje H7?

Groeten Tom

Hengeveld

1 jaar garantie. Prijs, afhankelijk van vrachtkosten en exacte korting waarschijnlijk onder de 100 euro. Bij interesse stuur maar een PB of mail, want dit past verder niet in dit topic.

Taranis

Citaat van: Pino143 op 20-01-2010 12:23:06
En om nou onderweg in Midden-Nergens te staan met een auto die niet meer werkt, is ook geen goeie.
Dus, wordt vervolgd.

Ik neem aan dat je wel iets van een pechservice met vervangend vervoer in het buitenland hebt? Ik heb zelf Volvo Assistance. Dan is 't nog steeds onhandig en bepaald niet leuk als de auto ermee kapt, maar je kunt in ieder geval verder...

Pino143

Taranis, Ik heb helemaal geen pechservice, en dus ook niet met buitenland en vervangende vervoer dekking. Ik ga wel ff op de site van de anwb kijken. Tenzij de anwb door iemand weer wordt afgeraden...

Marc O.

Wil hier eigenlijk geen xenon topic van maken, maar ben ook aan het kijken voor zo'n setje. Wil me eigenlijk beperken tot Pilot, waar ik veel goede verhalen over hoor. Weliswaar wat duurder, maar ja. Of maakt het kwalitatief allemaal niet zoveel uit?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Hengeveld

Marc, Xenonkungen is de marktleider in Scandinavië en gebruiken de nieuwste techniek in ballasten en Philips lampen (onder licentie). De kwaliteit lijkt mij goed, anders zou ik het zelf niet willen kopen. Xenonkungen is overigens niet echt goedkoop, alleen wel als je 25% korting krijgt ;) Daarom een group-buy dus.

Pino143

Ilja, hoe lang duur het en hoe lastig is het om dat in te bouwen? Anders is het idd voor Scandinavië wel handig.

Hengeveld

Pino143, dat kan in een uurtje. Als je de bedrading niet door je schroefdop van je koplamp wilt, maar onder je koplamp, dan moet de koplamp eraf en dan duurt het iets langer.
We kunnen onze volgende meeting voor de VOMAC bij mij in Velp houden (verwarmde garage), dan maken we er meteen een xenon-inbouw-meeting van :D

Pino143

Lijkt me prima. Eerste setje duurt een uur maar tegen de tijd dat we aan het vierde setje toe zijn, bouwen we ze met 15 min in. Laat ff weten wat de kosten voor een setje Xenon zijn met de huidige animo. Gr

KIM

Ik hem mijn VMME setje er alweer twee jaar inzitten. Recentelijk een reserveset gekocht en was daarvoor 45 euro kwijt.
Lichtbeeld is prima. De kwaliteit van de rest zal me voor dat bedrag niet boeien.
Ik heb 2 setjes ingebouwd; desnoods komen jullie een keer langs; help ik mee.

Hengeveld

Marc, Elmar en andere geïnteresseerden, teken even in op het lijstje op het 'Xenon Group-buy'-topic als je wilt.

Marc O.

Citaat van: Hengeveld op 21-01-2010 20:55:55
Marc, Elmar en andere geïnteresseerden, teken even in op het lijstje op het 'Xenon Group-buy'-topic als je wilt.

Ik pas nog even Ilja. Wil het t.z.t. (over een paar maanden) wel een keer kopen maar heb dan toch een lichte voorkeur voor Pilot, met gewoon 2jr garantie. Ben (óók) wat dat betreft een zeikerd :-X

Marc O.

Voorstel voor nieuwe meeting in de Google Wave.