Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Heb nog even wat tips in de Wave gezet mbt geld ;)

Taranis

Inschrijving en betaling zijn de deur uit 8)

De rest moet ik binnenkort allemaal nog even regelen cq boeken...

@ Tim: ga je nou ook nog mee? Kun je mooi fotograaf spelen :P

Hengeveld

@ Tim, waarschijnlijk heb ik geregeld dat we met de hele groep gratis het Volvo Museum in kunnen. Wil jij ons rondleiden?  ;D

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Ok - ga vanavond met "de regering" de laatste details bespreken. Het heeft namelijk best wel wat impact op ons schema - hopelijk gaat dan vanavond ook meteen de betaling de deur uit. :eusa_pray:

Ilja: gratis zal denk ik niet lukken, maar een persoonlijke rondleiding van iemand die daar werkt (waar het wat mij betreft op leek) waaronder ook een blik "achter de schermen" lijkt me helemaal te gek!

viking_in_shorts

Ziet er naar uit dat het door de  :police: goedgekeurd is  :eusa_eh:

Ik wacht nog heeeel even morgenvroeg af, maar anders dan ben ik erbij :eusa_dance:

(en dan meteen maar even mn auto in orde (laten?)  maken)

Marc O.

Citaat van: viking_in_shorts op 11-02-2010 22:06:19

Ik wacht nog heeeel even morgenvroeg af, maar anders dan ben ik erbij :eusa_dance:

Kijk, dat zijn de betere berichten, Tim. Rijd je met ons mee richting Lulea en daarna via Noorwegen terug?
...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Citaat van: Marc O. op 11-02-2010 22:08:37
Citaat van: viking_in_shorts op 11-02-2010 22:06:19

Kijk, dat zijn de betere berichten, Tim. Rijd je met ons mee richting Lulea en daarna via Noorwegen terug?

Nee - ik rij m'n eigen plan: m'n vriendin zal vrij moeten nemen voor deze vakantie, dus ik hou 't allemaal zo strak mogelijk.
(ws. donderdag morgen pas vertrek naar Luleå, en na afloop meteen terug naar huis)

Hengeveld

Gezellig Tim. Dat wordt een grote delegatie Hollanders met 850/x70's daar dit jaar  :eusa_dance:

viking_in_shorts

Jongens - ben me aan 't aanmelden: gaan "we" nog mee met die ijsbreker? Offuh ... ?

Hengeveld

viking_in_shorts

Hengeveld

KIM

Ik, de vrouw en Marc ook.

viking_in_shorts