Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: viking_in_shorts op 13-02-2010 21:45:53
Citaat van: Marc O. op 13-02-2010 21:43:05
En een paar blanco replies geplaatst, die ik vervolgens weer weggegumd heb ;D

Hè jammer, ik vind dat juist zo gezellig staan .... Net alsof hij er ook bij was zeg maar. 

Sorry  :eusa_shifty:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Hengeveld

Citaat van: KIM op 13-02-2010 19:55:51
Ik had je eigenlijk net 1 dag eerder weggegumd uit de wave.

Sander staat er ondertussen weer bij.

Marc O.

Zie ook http://www.vomac-nl.com: Op deze site zullen we tijdens de reis, bij aanwezigheid van wifi, wat updates, foto's, filmpjes etc plaatsen.

Mocht er nog een ondernemer zijn die de banner in de hoek rechtsboven wil sponsoren: Graag een PB'tje. De opbrengst zal worden gestort op de rekening van Stichting Hoogvliegers.

viking_in_shorts

Tipje:

Zojuist een mailtje gekregen van Jenny Edfelt dat mijn betaling binnengekomen is.
Maar aangezien ze me als BCC had gekopieerd, had Gmail 'm als spam gezien, en zat hij dus in mijn spam-folder.

M a r c

Citaat van: Marc O. op 21-02-2010 22:36:29
Zie ook http://www.vomac-nl.com: Op deze site zullen we tijdens de reis, bij aanwezigheid van wifi, wat updates, foto's, filmpjes etc plaatsen.

Mocht er nog een ondernemer zijn die de banner in de hoek rechtsboven wil sponsoren: Graag een PB'tje. De opbrengst zal worden gestort op de rekening van Stichting Hoogvliegers.

You've got mail  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Marc O.

Citaat van: M a r c op 22-02-2010 15:51:17
Citaat van: Marc O. op 21-02-2010 22:36:29

You've got mail  :)

Got it!

Sbv

Gaan jullie nog naar Volvo museum zaterdag 13 maart ?

viking_in_shorts

Ik heb niets meer vernomen van Örtwin ?

Marc O.

Staat wat mij betreft nog steeds op de agenda. Maar inderdaad niks meer van Örtwin vernomen. Van de andere kant: In zijn laatste mail schreef ie volgens mij dat het waarschijnlijk geen probleem was om er op die zaterdag langs te gaan.

Sbv

Ik heb vandaag de bevestiging gekregen van paar vrije dagen en had dus zoiets ik tuf wel evenlangs. Donderdag 11 en dan zondag 14 weer terug. Zaterdag zou ik dan wel mee willen naar museum vandaar mijn vraag

Marc O.

Citaat van: viking_in_shorts op 22-02-2010 14:03:55
Tipje:

Zojuist een mailtje gekregen van Jenny Edfelt dat mijn betaling binnengekomen is.
Maar aangezien ze me als BCC had gekopieerd, had Gmail 'm als spam gezien, en zat hij dus in mijn spam-folder.

Had het mailtje vanmorgen ook gekregen, maar dan als reply op mijn verzoek om te bevestigen dat de betaling was ontvangen.

Taranis

Citaat van: Marc O. op 22-02-2010 19:51:56
Had het mailtje vanmorgen ook gekregen, maar dan als reply op mijn verzoek om te bevestigen dat de betaling was ontvangen.

Hier idem... tevens 2 nachten vooraf geboekt, viel me mee qua prijs. Nu nog even sneeuwscooteren reserveren voor die donderdag :)

@ Sbv: ik ga er wel van uit ja, met het bezoek aan het Volvo museum in het achterhoofd besloten om zondag in 1 dag terug te karren. Als 't bezoek aan het Volvo museum niet door gaat doe ik 't in 2 dagen...

Ben echt de dagen aan het aftellen :eusa_dance:

Marc O.

Waarom gaan jullie niet mee op de nachtboot van Göteborg naar Kiel? Dan komen we volgens mij rond 9.00 uur 's morgens aan in Kiel en hoef je nog maar zo'n 600km naar huis te rijden.

Sbv

@Ronald, Museum is dacht ik gewoon te bezoeken op zaterdag. Als dat niet door zou gaan kom ik voor l*l.

@Marc, extra stukje toeren kan geen kwaad. Ik wou eventueel zondagochtend niet al te laat weg rijden en dan ben ik ergens einde dag weer thuis

Ben

Citaat van: Sbv op 22-02-2010 20:12:17

@Ronald, Museum is dacht ik gewoon te bezoeken op zaterdag.

Opening hours
Tuesdays, Thursdays and Fridays: 10 am – 5 pm
Wednesdays: 10 am – 8 pm (tour guide at 6 pm)
Saturdays and Sundays: 11 am – 4 pm
Mondays and public holidays closed