Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: Misha op 27-02-2010 15:33:17
Toch niet je geestelijke bagage hoop ik ?

Die past in m'n broekzak hoor ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

En ik verheugde me op diepgaande gesprekken onderweg :)

Misha

Citaat van: KIM op 27-02-2010 15:40:56
En ik verheugde me op diepgaande gesprekken onderweg :)
Marc prat net zo makkelijk over jouw bagage hoor !
;)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Taranis

Vanmiddag ook de voorbereidingen getroffen: ik heb de auto gewassen :o

Was wel nodig ook. Velgen voor krijg ik niet meer schoon :eusa_wall:
Wel nog aan het sleutelen geweest, had kleine koelvloeistof lekkage. Misschien dat ik wat koelvloeistof voor onderweg mee neem, vertrouw 't niet 100%.

Ben

Lees ik op de website:
CiteerInmiddels hebben we besloten om een aantal banners op deze website te plaatsen en die aan te bieden voor commerciële uitingen.
De opbrengst hiervan komt volledig ten goede van de Stichting Hoogvliegers, een organisatie die zich inzet om ernstig zieke kinderen een onvergetelijke dag te bezorgen.
:eusa_clap:

Met nu ook een linkje naar de VOMAC site op www.stichtinghoogvliegers.nl/

Marc O.

Citaat van: Ben op 27-02-2010 16:26:03
Lees ik op de website:
CiteerInmiddels hebben we besloten om een aantal banners op deze website te plaatsen en die aan te bieden voor commerciële uitingen.
De opbrengst hiervan komt volledig ten goede van de Stichting Hoogvliegers, een organisatie die zich inzet om ernstig zieke kinderen een onvergetelijke dag te bezorgen.
:eusa_clap:

Met nu ook een linkje naar de VOMAC site op www.stichtinghoogvliegers.nl/

Ja, Ben, wil jij met jouw bedrijf nog een banner kopen? Als je hem voor 20.00 uur mailt dan zorg ik ervoor dat ie vanavond nog online staat.

Sbv

Citaat van: Taranis op 27-02-2010 16:15:31

Wel nog aan het sleutelen geweest, had kleine koelvloeistof lekkage. Misschien dat ik wat koelvloeistof voor onderweg mee neem, vertrouw 't niet 100%.
waar had je lekkage dan ?

Nog wat over de wijn gehoord ?

viking_in_shorts

Sbv

Gaat het lukken met Ronald dan ? anders kan ik nog wel wat halen en meenemen

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 27-02-2010 18:21:14
Gaat het lukken met Ronald dan ? anders kan ik nog wel wat halen en meenemen

Is al gelukt - bedankt!

Marc O.

Zo, alles is gepakt, ik ben er klaar voor! Nog een glaasje wijn en dan naar bed.

Luitjes, tot over 2 weken! Of eerder op http://www.vomac-nl.com

KIM

Zit ook nog een laatste colaatje weg te tikken.
Heb net de hond bij mn ouders gebracht (en nog een golfje laten zien dat ik toch echt wel sneller ben dan hij, ook als de auto beladen is).
Pffff; half vijf gaat de wekker, dan de laatste spullen inladen.

viking_in_shorts

Ik ga woensdag pas rijden - Ik zal aan jullie denken :)

Thys

Helemaal vergeten om me hier nog even officieel af te melden... :-[
Ronald was al wel een poos op de hoogte, maar voor hier dan ook nog maar even:

Het zit er dit jaar voor ons helaas even niet in; andere prioriteiten qua geld, vriendin heeft haar rijbewijs nog niet, en in m'n eentje het hele eind sturen zag ik ook niet echt zitten. Hopelijk lukt het volgend jaar wel, want we hadden er echt enorm veel zin om.

Wens jullie heel veel plezier, en een behouden reis!

Thijs

Taranis

Citaat van: Sbv op 27-02-2010 18:06:21
Citaat van: Taranis op 27-02-2010 16:15:31

waar had je lekkage dan ?

Nog wat over de wijn gehoord ?

De dop lekte en ik dacht de retourleiding. Dus alle leidingen los gehad en weer netjes vast gezet. De dop dat klopt, maar de retourleiding dus niet. Bleek de naad van het tankje te zijn, net als bij de vorige. Ik ga dus terug naar Olov om te zeiken want dit vind ik belachelijk. Ze hadden er zogenaamd nog nooit van gehoord dat dat tankje lek ging. Ik heb 2 tankjes en ze gaan allebei lek. Leg me dat dan maar eens uit. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Wordt sowieso gezellig, de dorpel onder het linkerachterportier is aan het roesten dus ik ga ook carrosseriegarantie claimen. Echt zwaar onder de maat voor een auto van 5 jaar oud (niettemin verder nog steeds supertevreden over).

@ Sbv: de wijn is inderdaad gelukt. De bonuskaart van m'n zusje gebruikt dus die krijgt waarschijnlijk binnenkort post van de AA :P

@ Thyzerrr: dank je wel ;) Ik weet niet of ik volgend jaar weer ga (het kost best wel wat en het programma is ieder jaar ook best wel hetzelfde), maar zo ja: tot volgend jaar :D
Overigens stuur ik ook het hele eind zelf... is goed te doen hoor 8) (hoop dat ik dat over 2 weken ook nog beweer :eusa_whistle: )