Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Ook met FF & Vista dus...

Sbv

wave en safari gaan prima samen

Hengeveld

Reisverslag op www.eland.se.

We zitten nu in Helsinki.

Sbv

Citaat van: Hengeveld op 28-02-2010 11:35:11
Reisverslag op www.eland.se.

We zitten nu in Helsinki.

Goed bezig. Goeie reis verder tot op heden gaat alles voorspoedig zo te lezen

Marc O.

Zo, wij zitten aan een (best wel lekker) Zweeds biertje in het Ibis hotel in Lund bij Malmo! Reis is goed verlopen. Helaas  geen wifi dus nog geen foto's en uitgebreid verslag. Morgen naar Stockholm.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Dat hebben jullie snel gedaan dan :)

Skål!

Sbv

Citaat van: Marc O. op 28-02-2010 16:21:41
Zo, wij zitten aan een (best wel lekker) Zweeds biertje in het Ibis hotel in Lund bij Malmo! Reis is goed verlopen. Helaas  geen wifi dus nog geen foto's en uitgebreid verslag. Morgen naar Stockholm.
Proost en op naar het volgende stuk van de rit

pwassink

Topic maar renamen naar "een verslag" een idee ?  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

viking_in_shorts

Hmm.. Als het zo snel is gegaan, hadden jullie net zo goed tot Göteborg kunnen rijden ;)

Marc O.

Citaat van: viking_in_shorts op 28-02-2010 17:21:16
Hmm.. Als het zo snel is gegaan, hadden jullie net zo goed tot Göteborg kunnen rijden ;)

Achteraf gezien wel ja :)
...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Taranis

Zo, de XC70 ligt op z'n gat (heeft iets te maken met drank voor m'n bovenbuurman ;D ), over een uurtje of anderhalf ga ik ook rijden. Vanavond de boot Travemünde-Trelleborg, morgen rond 11.00 hoop ik bij viking_in_shorts te zijn :D

darius

Citaat van: Taranis op 01-03-2010 11:31:42
Zo, de XC70 ligt op z'n gat (heeft iets te maken met drank voor m'n bovenbuurman ;D ), over een uurtje of anderhalf ga ik ook rijden. Vanavond de boot Travemünde-Trelleborg, morgen rond 11.00 hoop ik bij viking_in_shorts te zijn :D

Goede reis Ronald, voorzichtig en veel plezier.
No show, only go.

Taranis

Freakybaby

Citaat van: Taranis op 01-03-2010 11:31:42

Goeie trip Ronald!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn