Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Ooowww Ronald tank dan ook eens op tijd. Kan me zo voorstellen dat jouw velgen helemaal vol zitten met sneeuw na het draaien van donuts

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 06-03-2010 22:21:48
Citaat van: viking_in_shorts op 06-03-2010 22:16:16
Hebben we het net over gehad: in dit geval niet, maar ik ken n forummer die een pitstop ingelast heeft om alleen even de velgen schoon te maken :eusa_whistle:

Is dat diezelfde die met te lege tank aan de tocht naar de poolcirkel begon? Of is dat weer iemand anders? :eusa_whistle:

Zeg snotaap: waar ga jij slapen volgende week? :eusa_naughty:

Sbv

Citaat van: viking_in_shorts op 06-03-2010 22:45:37
Hebben we het net over gehad: in dit geval niet, maar ik ken n forummer die een pitstop ingelast heeft om alleen even de velgen schoon te maken :eusa_whistle:

Is dat diezelfde die met te lege tank aan de tocht naar de poolcirkel begon? Of is dat weer iemand anders? :eusa_whistle:

In de XC zit een standkachel.......... :eusa_whistle:

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 06-03-2010 22:46:49
Citaat van: viking_in_shorts op 06-03-2010 22:45:37

In de XC zit een standkachel.......... :eusa_whistle:

Maar díe komt niet bij ons voor de deur :o -> ik wil wel nog van mijn uitzicht kunnen genieten!

Taranis

Citaat van: Sbv op 06-03-2010 22:24:01
Ooowww Ronald tank dan ook eens op tijd. Kan me zo voorstellen dat jouw velgen helemaal vol zitten met sneeuw na het draaien van donuts

Ik tank ook prima op tijd. Anderen die alleen maar bezig zijn hun open dak op te hemelen, hebben daar iets minder aandacht voor :evil:

De velgen achter zaten inderdaad beetje vol, dus na 40 kilometer ofzo maar gestopt om ze schoon te maken voordat de hele achterkant uit elkaar zou rammelen ;D

Citaat van: viking_in_shorts op 06-03-2010 22:48:40
Maar díe komt niet bij ons voor de deur :o -> ik wil wel nog van mijn uitzicht kunnen genieten!

Tssk, je kunt beter naar die XC kijken dan naar die in 2 dagen tijd 3x gebutste C70 :evil:

Jij bent gewoon jaloers op mijn awd :eusa_whistle: hoe dik is het ijs bij jullie op het meer nog? :angel:

[on-topic]
Morgen ijsbreken, daarna door naar Umea met kortebroekenviking. Ik had het plan om door te rijden naar het ijshotel maar dat gaat me simpelweg teveel tijd kosten. Dat is voor een volgende keer...

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 06-03-2010 23:00:05
Ik tank ook prima op tijd. Anderen die alleen maar bezig zijn hun open dak op te hemelen, hebben daar iets minder aandacht voor :evil:

Ik tank wel degelijk op tijd - er ging maar 56 liter in. Alleen heb ik geen diesel dus mijn actieradius is gewoon een stuk kleiner dan die van jou ....  En tja - we moesten toch wachten totdat jouw velgen schoon waren - kan ik net zo goed even tanken, toch  :angel:

Tssk, je kunt beter naar die XC kijken dan naar die in 2 dagen tijd 3x gebutste C70 :evil:

Sneeuwwallen raken is niet butsen: dat is gewoon het opzoeken (en vinden) van de grenzen. Maar het ging me niet om de auto (die echt mooi is) - het ging me om de rook van de standkachel!

Jij bent gewoon jaloers op mijn awd :eusa_whistle: hoe dik is het ijs bij jullie op het meer nog? :angel:

Lijkt me erg leuk  :eusa_dance:

[on-topic]
Morgen ijsbreken, daarna door naar Umea met kortebroekenviking. Ik had het plan om door te rijden naar het ijshotel maar dat gaat me simpelweg teveel tijd kosten. Dat is voor een volgende keer...

Ik hoop echt dat we nog een momentje vinden om een "deelnemersfoto" te maken ...

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 06-03-2010 23:32:30
Nieuwe foto's op www.vomac-nl.com :D

En nóg een paar nieuwe! Tekst volgt later, 't is nu bedtijd. Morgen om 7.30 uur aan het ontbijt, om 8.30 uur vertrekken we naar Pitea voor een vaartocht op een heuse ijsbreker.

Freakybaby

Het zijn weer mooie foto's van een geweldige reis heren!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

viking_in_shorts

Kon niet achterblijven: hier staan er vast een paar

Taranis

triton

Mooie foto's idd.
Lijkt me leuke trip zo onder elkaar
Professioneel raddraaier

Marc O.

Met een tochtje op een ijsbreker is de Vomac officieel beeindigd en is de terugreis begonnen. Klinkt erger dan het is want Noorwegen is zo mogelijk nog mooier dan Zweden! Nu onderweg naar Sorsele, morgen naar Trondheim.

Sbv

Citaat van: Marc O. op 07-03-2010 13:34:58
Met een tochtje op een ijsbreker is de Vomac officieel beeindigd en is de terugreis begonnen. Klinkt erger dan het is want Noorwegen is zo mogelijk nog mooier dan Zweden! Nu onderweg naar Sorsele, morgen naar Trondheim.
Goeie reis alvast voor Noorwegen

viking_in_shorts