contactslot

Gestart door 760volvo850, 02-10-2009 13:11:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

760volvo850

Hoi,

Nu rijd ik al enige tijd met veel plezier in mijn 850. De enige echte storing was dat hij op een dag gewoon niet meer wilde starten. Zoals in films te zien is heb ik dus een poos gereden door de kabels aan elkaar te houden( en ondertussen een nieuwe contactring besteld)
Nu heb ik in Zweden een leuke 760GLE gekocht en die had het probleem dat hij niet uit wilde!!!!! Geen sleutel meer drin en toch nog mooi lopen. Vanalles geprobeerd, ook een nieuwe contactring (dezelfde als bij de 850 trouwens)
Maar helaas, niet op een normale manier uit te krijgen. Van ellende maar een schakelaar geplaatst tussen de voeding van de boubine.

Heeft iemand nog een tip op dit netjes op te lossen? En voor wie nog een contactring zoekt...........ik heb er nog een.

thnks Marcel

thuur

En wat is nu precies het probleem met de 850?


Gr ???

760volvo850

De 850 heeft geen probleem, roffelt vrolijk zn dag door! de 760 wil ook alleen maar lopen haha. Alleen moet ik in de 760 een extra gemaakte knop uit zetten zodat de ontsteking geen spanning meer heeft en de motor stilvalt. :eusa_doh: ???

UserID6342

Wees eens iets preciezer aub. Wat bedoel je precies met contactring ?  We praten hier hopelijk over een nieuw electrisch gedeelte achter op het contactslot, dus waar alle kabels opgeprikt worden.  Lijkt me totaal iets anders te zijn als een "contactring".

tackle


760volvo850

Excuseer mijn ongelukkige beschrijving, maar ik bedoel inderdaad het elektrisch gedeelte achter op het contactslot.
En nog gedetaileerder????? De 760 loopt altijd, weer of geen weer! Maar de auto uitzetten is een ander iets. Contacsleutel op stand 0 en de sleutel eruit stopt de motor NIET.

UserID6342

Van een 850 heb ik nog wel een electrisch gedeelte liggen wat goed is, echter weet niet of day op een 760 past.  Misschien weet iemand anders dat hier op het forum ?

sean850

is dat niet ergens een probleem met een vacuüm of zo, bij ons op het werk hebben we mercedes G klasse als je bij die de kap open doet en een bepaald vacuüm slangetje los haalt stopt de auto ook niet meer als je het contact uit zet (erg leuk bij nieuwe mensen)


Maar zou dan even je vacuüm slangen controleren als dat het kan zijn weet niet hoe dat bij een 760 geregeld is

-D©©©L-

Citaat van: 760volvo850 op 02-10-2009 16:46:52
De 850 heeft geen probleem.

Opgelost dan. De rest is voor off-topic.