Hopelijk geen bekende van ons.

Gestart door basphil, 04-10-2009 08:29:48

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 04-10-2009 21:14:07
Natuurlijk liever op 3e sitje als achterin een Seizento maar ik doe gewoon op de achterbank als op zo'n 3e zitje, wat ze ook zeggen met rapporten en testen en weet ik wat.

Krijg jij 5 personen op de achterbank dan?  :eusa_eh:

Turbo-Geek

Nope, daarom dus ook niet met meer dan 5 man erin rijden.  ;D
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Joris_Scholte

Citaat van: elianmars op 04-10-2009 21:00:59
...
Gelukkig is deze wagen veel veiliger:
http://www.autoweek.nl/images/800/f/d95ba7311370c757fd5a349ee6239d5f.jpg
:eusa_whistle:
Denk je? Zou niet graag tussen twee vrachtwagens in een kop-staartbotsing zitten met dat hok...

axelvr

gadverdamme wat een ongeluk ,

hier nog even een kleine update hier uit wassenaar;

er zaten 7 mensen in de auto , de overleden personen , saskia en Hidde, zaten waarscheinlijk achterin.
de overige inzittende hebben vrij weinig schade opgelopen.

de ouders van Saskia zaten op dat moment in Parijs en de ouders van Hidde in Belgie

het enge is dat de de bestuurder Axel heete (net asl ik) en net 18 was en rijbewijs had gehaald ( ik moet over 3weken afrijden) en in een volvo 850 reed

echt heel vreemd allemaal

tackle

ik ben er niet bij geweest, dus alles wat ik ervan vind zijn aannames. Klote, als het je kinderen zijn, ik wens de familie dan ook veel sterkte

elianmars

Citaat van: axelvr op 05-10-2009 20:03:58

er zaten 7 mensen in de auto , de overleden personen , saskia en Hidde, zaten achterin.

Saskia en Hidde zaten gewoon "los" achterin. Er was blijkbaar helemaal geen derde bankje aanwezig, dus ook geen veiligheidsgordels.  :eusa_wall: :eusa_wall:

Joris_Scholte

Citaat van: elianmars op 05-10-2009 21:40:39
Citaat van: axelvr op 05-10-2009 20:03:58
er zaten 7 mensen in de auto , de overleden personen , saskia en Hidde, zaten achterin.
Saskia en Hidde zaten gewoon "los" achterin. Er was blijkbaar helemaal geen derde bankje aanwezig, dus ook geen veiligheidsgordels.  :eusa_wall: :eusa_wall:
Dom dus. Met alle gevolgen van dien...

elianmars

En er zijn weer meer feiten bekend. Omdat het zo leuk was om de twee in de bagageruimte heen en weer te laten schuiven, heeft de chauffeur de wagen flink laten slingeren.

Dit grapje is helaas verkeerd afgelopen...

Willem-C70

Citaat van: elianmars op 06-10-2009 11:15:09
En er zijn weer meer feiten bekend. Omdat het zo leuk was om de twee in de bagageruimte heen en weer te laten schuiven, heeft de chauffeur de wagen flink laten slingeren.

Ter ondersteuning van jouw verhaal:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/10/volvobestuurder_was_aan_het_do.html

t5karel

Citaat van: Willem-C70 op 06-10-2009 11:28:09

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/10/volvobestuurder_was_aan_het_do.html

Moet je die reacties eens lezen ::)  :eusa_wall: Man man,wat sommige mensen er wel niet uit kramen :eusa_hand:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

michiel

Citaat van: t5karel op 06-10-2009 12:13:06
Citaat van: Willem-C70 op 06-10-2009 11:28:09

Moet je die reacties eens lezen ::)  :eusa_wall: Man man,wat sommige mensen er wel niet uit kramen :eusa_hand:
Vind ik ook wel opvallend, ja. Complete digitale borreltafel. En zoals het aan de borreltafel hoort: uiteindelijk is het de schuld van de buitenlanders, meer in het specifiek de moslims. Weet nog niet hoe die redenering eruit gaat zien, maar met de huidige politieke wind die er waait zal het daar wel op uitkomen.  :eusa_wall: :eusa_wall:
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

daytonawim

Tja, zeer spijtig van de slachtoffers.

Ik denk dat dit "geintje" van de bestuurder wel eens een heel naar "staartje" voor hem
kan gaan krijgen, los van het feit dat hij verder zal moeten leven met het feit dat hij
verantwoordelijk is voor de dood van 2 van zijn vrienden !

appie

Lijkt me inderdaad een geval van roekeloos rijgedrag en gevaar voor jezelf en/of anderen veroorzaken (Art. 5) met dodelijke afloop. Lijkt me niet fijn om dit de rest van je leven met je mee te moeten dragen, maar er zullen vast en zeker strafrechtelijke gevolgen aan vast zitten.

hannibalsmith

2006-2007: Volvo 440
2007-2011: Volvo 850 2.5T (1996)
2011-nu: Volvo V50 D2 Sport MY11 Ice White