proef ritje

Gestart door mr. bean, 06-10-2009 14:41:44

Vorige topic - Volgende topic

mr. bean

als een groentje  ::) op dit forum heb ik een vraag , een proef ritje gemaakt met een 850 2.3 r maar maakte een piepend / jankend geluid bij distributiesnaar , kan dit de turbo zijn of ...... moet ik mij zorgen maken als ik deze auto koop ??? mvgr.

Bouke

Je zit in het verkeerde topic voor dit onderwerp ;)

Gr Bouke

mr. bean

zoals ik al zei een groentje dus ..  :'( waar moet ik dan wel zijn ?

Diederick

Tsja wat zal ik daar op zeggen..............

aangezien ik niet de meest technische op het forum ben(wel technischer dan gemiddeld)
zo ik voor dat je de wagen koopt ff wat reacties afwwachten van de mensen hier
je kan wel alvast antwoord geven op de vragen die je gesteld gaan worden

1: kenteken van de auto
2: waar staat de auto
3: particulier of bij een garage
(hebben ze mij ook allemaal gevraagd)
4: Kilometerstand

nou kan er zo ff niet meer verzinnen maar die zijn wel belangrijk voor de mensen op het forum om wat antwoorden te kunnen geven

suc6

Diederick

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Moosepower

In algemeen maar daar ben je al  ;D

Piepend geluid kan veel zijn:
-Multiriem
-Remmen
-kachelventilator

Turbo lijkt mij niet, maar kan je iets meer details geven.

mr. bean

auto staat te koop in Liempde bij een garage en is uit 1994 met km stand 280 000 .... jakkend geluid kwam uit afschermkap distri riem denk ik  ??? daar ik niet zo technisch ben maar ook niet uit een doos kom ben ik toch benieuwd wat het kan zijn .

thijsj

Citaat van: mr. bean op 06-10-2009 14:41:44
een proef ritje gemaakt met een 850 2.3 r
Citaat van: mr. bean op 06-10-2009 15:14:10
Liempde bij een garage en is uit 1994 met km stand 280 000
Ik weet natuurlijk niet of ze het je wijs hebben gemaakt of dat het een aanname van jouzelf is, maar als het om deze auto gaat, is het geen R, maar een T-5.
By the way ;)

mr. bean

ik vond die R er wel cool bij staan maar blijkt idd een 2.3 turbo te zijn je ziet het ik moet nog veel leren , weet iemand dan of dit ( hopelijk ) een juiste aankoop zal zijn of dat ik beter verder kan gaan kijken

Diederick

nou sorry mr Bean,  ik kan niet in je portomonee kijken maar GOSSIE KOLERE PAPI wat een vieze auto zeg en ik vind hem heeeeeeeeeelllll erg duur
wat een afzetter die verkoper maar goed nogmaal ik kan niet in je portomonee kijken
maar denk dat er veel mooiere auto's staan voor minder of het zelfde geld

FGG

Veel te veel geld voor zo'n vies hok. Een mooie T-5 mag dat best kosten, maar deze niet. :eusa_snooty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

V70R-obert

Helaas staat er geen prijs bij deze auto: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,36351.0.html
Deze auto ziet er toch een stuk gezelliger uit dan de auto die jij hebt gevonden. Als een verkoper al niet de moeite neemt om een auto fris en schoon op een foto te krijgen, zou ik niet de moeite nemen zoiets te kopen. Of het moet een geweldige buitenkans zijn.

Diederick

om nog even te benadruken

ik kraak nooit iemand zijn auto af want smaken verschillen maar in dit geval ben ik gelukkig niet de enige die er zo overdenkt

excuus mr bean als ik iets te hard uit de hoek kwam

diederick

mr. bean

nee hoor ik kan eerlijkheid waarderen en ben er ook blij mee , na dat " proefritje " gisteren ben ik toch wel uhm verslaafd geraakt aan de kracht van dus een T5 en ben dus zoekende .... prijs ongeveer 3000 euro en hopelijk geen kat in de zak maar tja dat kan dus altijd .... trouwens best leuk en handig dit forum . groetjes

Walter

Citaat van: Diederick op 06-10-2009 15:34:47
nou sorry mr Bean,  ik kan niet in je portomonee kijken maar <                   > wat een vieze auto zeg en ik vind hem heeeeeeeeeelllll erg duur
wat een afzetter die verkoper maar goed nogmaal ik kan niet in je portomonee kijken
maar denk dat er veel mooiere auto's staan voor minder of het zelfde geld

ben niet gelovig maar kan me voorstellen dat gelovigen zich storen aan deze manier van hulp roepen. Kun je dat aanpassen?

Vind zelf de auto er niet fris uitzien, voor dat geld moet er wel een mooiere voorbij kunnen komen.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937