855 T-5R CY

Gestart door NvH, 06-10-2009 19:45:56

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: thuur op 22-12-2010 22:21:08
Citaat van: BenC70ES op 22-12-2010 21:52:49
Citaat van: )()()sT op 21-12-2010 11:23:25
Wat me wel verbaasde was dat we voor een prijsopgave het chassisnummer moesten doorgeven, kenteken van Niels was niet voldoende.

Volvo heeft volgens mij geen kentekenplaten afgeleverd, dus chassisnummer lijkt me wel betrouwbaarder  ;D

Wordt in NL keurig bijgehouden, normaal weten ze op basis van kenteken alles van je auto. Maar dat zal zijn omdat in NL de auto en het kenteken bij elkaar blijven.

Import-auto's daarentegen (nieuw kenteken) maak je weinig kans met enkel een kenteken.

Gr ;)

Ik heb hier al verschillende wagens gezien die zogezegd een nieuwer MY zijn, maar het toch echt niet zijn.   Chassisnummer is gewoon het enige betrouwbare in mijn ogen.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

thuur

Citaat van: BenC70ES op 23-12-2010 01:06:13
Citaat van: thuur op 22-12-2010 22:21:08
Citaat van: BenC70ES op 22-12-2010 21:52:49
Citaat van: )()()sT op 21-12-2010 11:23:25
Wat me wel verbaasde was dat we voor een prijsopgave het chassisnummer moesten doorgeven, kenteken van Niels was niet voldoende.

Volvo heeft volgens mij geen kentekenplaten afgeleverd, dus chassisnummer lijkt me wel betrouwbaarder  ;D

Wordt in NL keurig bijgehouden, normaal weten ze op basis van kenteken alles van je auto. Maar dat zal zijn omdat in NL de auto en het kenteken bij elkaar blijven.

Import-auto's daarentegen (nieuw kenteken) maak je weinig kans met enkel een kenteken.

Ik heb hier al verschillende wagens gezien die zogezegd een nieuwer MY zijn, maar het toch echt niet zijn.   Chassisnummer is gewoon het enige betrouwbare in mijn ogen.

Volgens mij houdt Volvo Cars NL gewoon een lijstje bij met kenteken-chassisnummer.

Gr ;)

UserID6342

Citaat van: BenC70ES op 23-12-2010 01:06:13
....   Chassisnummer is gewoon het enige betrouwbare in mijn ogen.
Gaat echter ook niet altijd op zoals ik nu heel veel meemaak met de 760.  Volgens dat chassisnummer heb ik een standaard D24 blok, met handbak in de kleur 171.  Echter hij is echt origineel blauw (niet overgespoten ofzo), heeft echt een automaatbak en het is echt een D24TIC motor die erin hangt. Heb dat ook al vaker gezien bij 850's waar helemaal geen ruk van dat nummer klopt.  Wat dat betreft is Volvo voor mij een van de merken die erg onbetrouwbaar is hierin.  Als je het chassisnummer van een MB pakt is alles, maar dan ook echt alles terug te vinden.  Bij Volvo dus niet altijd.

R o b

Hoe gaat het nu verder met zijn AT?    :eusa_shifty:

Al nieuws Niels!?

)()()sT

N.a.v. vorige berichgeving van mij: ... Ik zou even wachten met naar Simpelveld te gaan geloof ik  :eusa_shifty: :eusa_think:

NvH

waarschijnlijk gaat de CY 2de week jan. de revisie in  :)

NvH

Eindelijk gaat de CY de revisie in!

Er was enige creativiteit nodig om de auto op de trailer te krijgen  :eusa_think:

Morgen gaat de CY naar de garage en gaat de bak eruit voor revisie.

R o b

Keurig Niels!  :eusa_clap:

Bij standaard onderstel dus al blokken/planken moeten gebruiken om het dingetje op een trailer te krijgen.

NvH

Aangezien de auto toch op de brug staat zullen alle remmen een check krijgen en de bijrijders stoel is stuk en zal gemaakt gaan worden.

NvH

De auto is weer terug.

De garage heeft niets kunnen vinden mbt de automaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Foutje van de volvodealer.

)()()sT

:eusa_doh:

Hoe/wat/waar? Ik dacht dat ie niet  meer reed?

R o b

Scheelt je toch gauw 2500 euro.............. ::)

Misschien eens ff terug naar die dealer gaan, je hebt ook transportkosten gemaakt.
Welke dealert was het dan?

martijn.

Hebben ze de bak uit elkaar gehad??

NvH

Kleine verbouwing thuis

wepster

mag hopen dat het er in je bak niet zo uit ziet ;D