Interieur sensor alarm C70 waar te vinden?

Gestart door steev, 06-10-2009 23:11:24

Vorige topic - Volgende topic

steev

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar ik de intereur sensor en hellingshoek sensor van mijn alarm kan vinden?

Na uitlezen zijn deze vermoedelijk kapot.

Groet,
Stefan

elianmars

Bij een Volvo alarminstallatie zitten de interieur sensoren in de B-stijl, boven de veiligheidsgordels.

thuur

Hellingshoeksensor zal in de kofferbak zitten, rechtsachter onder de vloer.

Gr :eusa_think:

steev

Citaat van: elianmars op 06-10-2009 23:15:37
Bij een Volvo alarminstallatie zitten de interieur sensoren in de B-stijl, boven de veiligheidsgordels.

volgens mij is dit alleen het geval in de S70 en V70. in de C70 zit het ergens in de buurt van de middentunnel heb ik me laten vertellen. maar zeker weten doe ik niet

Sbv

Is het een coupe of cabrio ? Ik durf niet te zeggen of er verschil in zit eigenlijk.

Eric

Bij een cabrio zitten ze geloof ik boven aan de A-stijl net onder het dak..
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

elianmars

Citaat van: steev op 07-10-2009 14:53:44
Citaat van: elianmars op 06-10-2009 23:15:37

volgens mij is dit alleen het geval in de S70 en V70. in de C70 zit het ergens in de buurt van de middentunnel heb ik me laten vertellen. maar zeker weten doe ik niet

:eusa_doh:

Weer eens niet goed gelezen........ Snorry  :eusa_shifty:

elianmars

Voor zover ik het begrijp uit Vadis, zitten bij een C70 coupé de interieursensoren ook in de B-stijl, maar bij een C70 cabrio zijn er geen interieursensoren aanwezig. Daar zijn bewegingssensoren aanwezig en die zijn ergens onder gemonteerd, uit het zicht.

patjesman

Alarm interrieur sensor van een een C70 zit achter de asbak verstopt. Radio er effe uit halen en dan iets naar onderen en daat zit ie. Je kan ook zijpaneel bij passagier weghalen en zie hem zitten met groene stekker

elianmars

Citaat van: patjesman op 07-10-2009 22:54:43
Alarm interrieur sensor van een een C70 zit achter de asbak verstopt. Radio er effe uit halen en dan iets naar onderen en daat zit ie. Je kan ook zijpaneel bij passagier weghalen en zie hem zitten met groene stekker

Volgens Vadis zijn er twee aanwezig. Eén aan de voorzijde van de wagen (dat zal die achter de asbak wel zijn) en één aan de achterzijde. Waar zal die dan zitten?

patjesman

Er is maar 1 bewegingsensor aanwezig in de C70, ga ik er wel van uit dat het om een "oud" type gaat. De andere sensor is de hellinghoek sensor en die zit inderdaad in de kofferbak

Eric

Citaat van: E.Asbroek op 07-10-2009 15:25:27
Bij een cabrio zitten ze geloof ik boven aan de A-stijl net onder het dak..

Bij de sleuteldag in Alkmaar was er een C70 cabrio aanwezig. Daar hebben we samen gezocht en toen dachten we toch  echt ze in de A stijl te vinden. Wat zitten daar dan voor dingetjes???
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

steev

het gaat inderdaad om het oude type C70. 1999

patjesman

Dingetjes op de A-stijl? Immitatie alarm? Heb je last van "vals " alarm, gaat zonder reden af? Omdat eventueel uit te sluiten stekkers los trekken en een paar dagen aan kijken, als je alarm dan niet meer spontaan af gaat weet je waar het probleem in zit.

Emiel

Achter/onder de asbak en er zit 1 hele fijne achter de rugleuning van de achterbank.