Toch weer een Volvo.......eindelijk, a dream comes thru!

Gestart door verron, 09-10-2009 23:02:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AlbertJan

Hele mooie Roffel, zekerk in deze combinatie. Heb je hem bij Erik Huzen in Holten gekocht???
Veel plezier er mee!

verron

Ja, ken je het bedrijf en heb jij ervaringen met Erik? Hij kwam op mij héél betrouwbaar over.
We krijgen hem a.s vrijdag afgeleverd  :eusa_dance:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

FGG

Zo dan, da's een mooiert.

Welkom op 't Forum, Verron.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

verron

Hej bedankt. Ik hoop hier nuttige informatie te vinden en de eerste tips zijn al binnen dus dat gaat goed.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

confruo

Citaat van: verron op 12-10-2009 17:15:18
vooral de kleur en die achterlichten, héél mooi!!!!
Vraagje voor jou, waarom heb jij twee uitlaten en ik één? Jij hebt toch ook een 2,5t?
Bij mij komt de type aanduiding er nog op, en ik ben nog op zoek naar een sticker met Cross Country, en yep het zijn 15 inch velgen, standaard hoort er volgens mij 16 onder te zitten maar dat kan ik mis hebben.

Volgens mij zijn 15 en 16 inch beide mogelijk geweest, dat 15 vind ik dan wel weer aardig, omdat de auto dan toch net een beetje meer XC lijkt.
Die lichten heb ik gekocht omdat in mijn rechterachterlicht een behoorlijke barst had, en ik toen dacht, voor dat geld koop ik ook dit setje Honda Civic achterlichten, smaken verschillen, ik denk dat het best kan, op termijn haal ik wel weer originele denk ik.
De uitlaat was ook zo'n verhaal, oude was lek, dus dat was het moment om er een dubbele onder te laten zetten.  Deze maakt wel wat meer geluid als de originele hoor, dat dan wel weer.
En over de kleur, eigenlijk was ik toen op zoek naar een donkergroene geschakelde, maar deze sandstone metallic met automaat, ja ik weet niet, het groeit toch, ik snap nu al niet meer waarom ik ooit een groene wilde, dan wel schakel  ;D

grijzev70tdi

IK heb wel ervaring met erik; Hadden toen der tijd een saab 9-3 2,2 tid. Hij had een 850 T5R staan een zwarte 2 liter. Hebben er mee prooef gereden en besloten dat het maar door moest gaan. Hij had tegen ons gezegt dat we zo konden ruilen. Kregen er nieuwe APK op. De dag voor dat we hem zouden gaan ophalen belde hij ons op; Ik moet er toch geld toe hebben op de saab!!! Terwijl hij hem voor dat we al iets hadden gezegt ONZE SAAB al in de plaatselijke krant gezet!!!! Dat was dus niet zo heel leuk.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

verron

Da´s nou weer jammer. We hebben de XC nu vanaf oktober en hebben al een paar problemen gehad maar alles is werkelijk naar volle tevredenheid opgelost.  :eusa_clap:
Alleen jammer dat de XC nu nog steeds op de site als te koop wordt aangeboden. Misschien wordt gebruikt als publieks trekker.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Rogers XC 70 2000

zo... zie nu pas jouw XC... erg mooi dat donkerblauw!  :eusa_clap:
Had zelf een sandstone, handbak met LPI en met 16" en met zonder witte streepjes op de bumper.

Heb er 50.000 nagenoeg probleemloze kilometers mee gemaakt en m begin december 2009 verkocht. (weggegaan met ca. 245.000).

Veel veilige en fijne kilometers gewenst!


)()()sT

Citaat van: verron op 12-10-2009 17:15:18
vooral de kleur en die achterlichten, héél mooi!!!!
Vraagje voor jou, waarom heb jij twee uitlaten en ik één? Jij hebt toch ook een 2,5t?
Bij mij komt de type aanduiding er nog op, en ik ben nog op zoek naar een sticker met Cross Country, en yep het zijn 15 inch velgen, standaard hoort er volgens mij 16 onder te zitten maar dat kan ik mis hebben.

Jij hebt ook twee uitlaten hoor... kijk maar achter die linker uitsparing; de dempert zit er al...
Kwestie van kapje eruit halen en een stuk buis met eindstuk op de demper lassen.
Moet bij die van mijn pa ook nog  8)

Mooie wagen hoor!  :eusa_clap:

Diederick

Hey verron,

Puike koets hoor echt heel mooi

baal er wel van zeg een nieuw lid die weet hoe je pics moet plaatsen, ik draai alweer een tijdej mee en ik heb gewoon nog geen 1 pic geplaatst of kunnen plaatsen
gezeik hahahahah

diederick

)()()sT

Niks moeilijks aan... gewoon bij www.photobucket.com een account aanmaken en dan foto's uploaden. De link die je dan er bij krijgt met is de link die je in je post hier zet.

verron

Ha....die demper had ik ook al gevonden, dus jouw oplossing had ik ook al bedacht. Alleen dat er dan in deze jaargetijde geen damp uitkomt, dan is het echt af.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

)()()sT

Dan natuurlijk de demper openen. Ik snap niet dat Volvo het zo gemaakt heeft. bij de V70R AWD's zit deze uitlaat ook en volgens mij heeft bijna iedereen gelijk een dubbele uitlaat met 2 eindstukken laten maken ;D

verron

Tja, alles is natuurlijk op te lossen. Alleen jammer dat ik niet zo technisch ben aangelegd maar het zou hem absoluut afmaken als er twee eindstukken onder zouden zitten.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

)()()sT

Mijn vader vindt het natuurlijk niet zo nodig, maar stiekem vindt ie het wel mooi. Als we het dit jaar doen laat ik het weten en maak ik een verslagje van de werkzaamheden, ok?