Verwijderen logo's motorisatie. Voor stoplichtsprintjes....of optische tuning

Gestart door TTT242, 17-12-2003 21:49:19

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

M'n Type-(V70) en motorisatie(2.5T) logootjes in plastic chrome achterop de wagen, staan er nog altijd op.
Heb er nieuwe terug laten plaatsen; vorige eigenaar had die weg genomen.
Ik zie dat er veel van jullie die af genomen hebben. Is dat om het " :ylsurprise:surprise-effect bij stoplichtsprintjes" te bekomen of is het gewoon optisch mooier.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Rudi

Dr.Go-Fast...

Entuscan

Optisch mooier, surprise effect, anti-diefstal effect, ...

alle drie tellen bij mij in deze volgorde van belangrijkheid
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

TTT242

Citaat van: Entuscan op 17-12-2003 21:52:45
Optisch mooier, surprise effect, diefstal effect, ...

alle drie tellen bij mij in deze volgorde van belangrijkheid

AAARgh, 1/10 van een seconde te laat; wou die diefstal ook nog toevoegen aan m'n 1e post.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Harm_T5

Ik vind het juist mooier als het erop staat  8) Je ziet dan wel om wat voor motor het gaan (bij ons alleen als je een kenner bent want er staat alleen "850 SE").
En omdat deze type serie vrij exclusief is (in Nederland welteverstaan) Heeft het wel iets speciaals vind ik  :)

Ik was overigens wel aan het kijken naar dezelfde letters alleen dan in chrome net als op de V70, maarja die zijn er niet allemaal  ;) ( ik heb nu een Volvo T5 op mijn fiets gemaakt ... rijd ik toch nog een beetje volvo  ;) dat laatste halve rijbewijsloze jaar  ;) ;D)
Keep on roffeling :D

marcelV70R

ik heb er helemaal nix op staan achterop.
heeft helemaal nix te maken met surprise effect of antie diefstal te maken, maar ik vind het gewoon strakker staan zonder.
smaken verschillen,maar als je bv kijkt naar een mercedes waar met koeie letters 'KOMPRESSOR' op staat! spuug en spuug lelijk!!!!!!!!
en dan ook nog ff op beide voorschermen,want stel je voor dat we het nog niet gezien hadden.
nee geef mij maar een mooi glad kontje!!!!

Johann

Tsja, kan ik die R wel van 't kofferdeksel halen maar dan blijven er nog 9 over.. ;D

s©ub@

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Joris_Scholte

Citaat van: mpT5 op 17-12-2003 22:39:16
ik heb er helemaal nix op staan achterop.
heeft helemaal nix te maken met surprise effect of antie diefstal te maken, maar ik vind het gewoon strakker staan zonder.
smaken verschillen,maar als je bv kijkt naar een mercedes waar met koeie letters 'KOMPRESSOR' op staat! spuug en spuug lelijk!!!!!!!!
en dan ook nog ff op beide voorschermen,want stel je voor dat we het nog niet gezien hadden.
nee geef mij maar een mooi glad kontje!!!!

Ik ben het met Marcel eens. Het staat strakker. Bij mij staat er alleen Volvo op, en misschien haal ik dat er ook nog eens af.

killhorst

En hoe maken jullie die gaatjes dan dicht? is dat geen duur spuitwrk wat je daarna krijgt?

gr. rene

george

Citaat van: killhorst op 18-12-2003 11:14:58
En hoe maken jullie die gaatjes dan dicht? is dat geen duur spuitwrk wat je daarna krijgt?

gr. rene
zijn geen gaatjes, zit geplakt.
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Reitse

Ik laat het lekker achterop staan dat mijn wagen een Volvo 850 GLT is... :D

Zippo

Gewoon alles orgineel!
Bij mijn vorige 850(vuurspugende)T-5. Had ik er GLT op staat........dat was pas lachen!  ;) ;D

Zippo

macdriver

ik heb alleen het t5 logo eraf gehaald.dit heb ik niet met een bijzondere reden gedaan,maar soms is het wel lachen. ;D ;D ;D

Edwin

Ik zou er het liefst 2.3 TURBO 20V op hebben staan....
Ohja en een bumpersticker: "De mijne is 4 meter 76"  ;)

gr. Edwin.  8)