Vermelding op het roze papiertje.

Gestart door MartijnHS, 11-10-2009 17:17:26

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

Citaat van: Marc O. op 15-10-2009 20:23:13
Citaat van: -D©©©L- op 15-10-2009 18:22:37
Citaat van: Marc O. op 12-10-2009 20:04:16
Die kennis is voor zijn zicht niet afhankelijk van hulpmiddelen. Da's het verschil.

Probeer maar eens snelheid en afstand in te schatten met 1 oog.

Weet ik, is zeer lastig als je daar niet in geoefend bent. Ik ken echter 2 mensen die beiden aan slechts 1 kant zicht hebben en zonder problemen autorijden en nog nooit bij een ongeluk betrokken zijn geweest.
Zo ken ik er ook een... Mijn oom is vrachtwagenchauffeur en nu 63. Een jaar of 2 geleden kwamen ze er tijdens een keuring achter dat hij aan 1 oog volledig blind is, had ie zelf nooit gemerkt.... En nog nooit een kras gereden in al die jaren.
Gr,JP

thuur

Citaat van: Marc O. op 15-10-2009 20:23:13
Citaat van: -D©©©L- op 15-10-2009 18:22:37
Citaat van: Marc O. op 12-10-2009 20:04:16
Die kennis is voor zijn zicht niet afhankelijk van hulpmiddelen. Da's het verschil.

Probeer maar eens snelheid en afstand in te schatten met 1 oog.

Weet ik, is zeer lastig als je daar niet in geoefend bent. Ik ken echter 2 mensen die beiden aan slechts 1 kant zicht hebben en zonder problemen autorijden en nog nooit bij een ongeluk betrokken zijn geweest.

Zeer lastig? Dat is onmogelijk! Ikzelf zie geen diepte zonder bril of lens aan 1 oog, en *knock on wood* ook nog nooit een kras in een auto gereden. Met bril of lens vang ik ca. 70% van de ballen die je mij toewerpt. Staat erg chique als je je handen te vroeg of te laat bij elkaar bij elkaar doet overigens..

Uiteraard direct afgekeurd voor militaire dienst toen ze dit ontdekten :eusa_dance:

Gr 8)

pooh

daarom tennis ik ook zo graag met Thuur  ;D

Sorry off topic ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Domaso

Citaat van: pooh op 16-10-2009 14:57:19
daarom tennis ik ook zo graag met Thuur  ;D

Sorry off topic ;)

En van tevoren natuurlijk z'n bril en lenzen verstoppen.  :eusa_whistle:
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

Als ie zelfs MET maar 70% raakt zal Pooh toch wel winnen ;D

Een maatje van me is blind aan 1 oog, en die rijdt op zich prima, het voelt alleen wel erg spannend  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn