v70 xc awd automaat 1999

Gestart door dutchalex, 12-10-2009 22:36:00

Vorige topic - Volgende topic

dutchalex

inderdaad dit is het probleem, op de de een of andere manier gaat hij terug naar de winterstand, ik had hem er net eventjes uit en dan loopt hij perfect... maar als ik hem in de p zet gaat hij weer terug...

dutchalex

heel raaar maar met geen mogelijkheid uit de winterstand te krijgen ...hoe moet dit??

V70geRwin

foutcodes even laten uitlezen al geprobeerd?

dutchalex

hoe kan ik die uitlezen? foutcode uitlees stekker en laptop? dan heb ik een probleem want die heb ik niet op de trailer en naar de dealer?  allereerst maar even de bak olie vervangen, olie vervangen, accu, bougies, filter en de remmen reiniger gebruiken...Is er een volvo dokter in de zaal??

V70geRwin

Citaat van: dutchalex op 13-10-2009 18:14:02
hoe kan ik die uitlezen? foutcode uitlees stekker en laptop? dan heb ik een probleem want die heb ik niet op de trailer en naar de dealer?  allereerst maar even de bak olie vervangen, olie vervangen, accu, bougies, filter en de remmen reiniger gebruiken...Is er een volvo dokter in de zaal??

misschien kunnen de codes wel bij de auto uitgelezen worden door dealer of iemand met de juiste stekkers en software...

bakolie zou ik niet wisselen, lijkt me zonde als je niet weet wat er aan de hand is.
ook zou ik geen geld in de auto stoppen totdat de bak het doet.

mijn prio zou foutcodes zijn.

dutchalex

Vanmiddag gaat hij naar de dealer, dus vervolg laat ik even weten..

elianmars

En? Is er al iets bekend?

dutchalex

alle fouten eruit maar opnieuw die rode knipperende pijl, de bak is goed maar de sensor eerst schoonmaken volgends de monteur want hij gaf een waarde van 0,5 en dat moest 0.8 zijn, als dat het niet was terug komen....

-D©©©L-

Citaat van: dutchalex op 15-10-2009 12:36:34
alle fouten eruit maar opnieuw die rode knipperende pijl, de bak is goed maar de sensor eerst schoonmaken volgends de monteur want hij gaf een waarde van 0,5 en dat moest 0.8 zijn, als dat het niet was terug komen....

Welke sensor ?

dutchalex

de sensor op de automaat die contacten moesten worden schoongemaakt.. kan dit?

-D©©©L-

Citaat van: dutchalex op 15-10-2009 12:45:01
de sensor op de automaat die contacten moesten worden schoongemaakt.. kan dit?

Dat ligt eraan welke sensor er bedoeld word en wat die 0,5 en 0,8 moeten voorstellen. Ohm ? Ampere ? Volt ? newton ? bar ? graden ? 

dutchalex

ik heb het vadis programma nu , ( installeren duurt zooo lang...) daar ga ik eens even in grasduinen... weerstand volgens de expert...of ik ga iemand zoeken die er echt verstand van heeft... iemand?? ik heb een volledige werkplaats ter beschikking....

dutchalex

storings code: imm-112, 213,233,121,225

gebrekkige communicatie...imm-112 storing in regeleenheid interne storing.

-D©©©L-

dutchalex