plaatsen balast xenon ?

Gestart door LPGLE, 19-12-2008 15:09:14

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Citaat van: LPGLE op 22-12-2008 22:45:02
ik heb onlangs nog een garage houder gesproken , audi A4, de ballast zat bij de ABS computer, waarna de auto telkens een storing vertoonde.
De ballast is daarop verplaatst, probleem met de ABS is verdwenen , alleen nu stoort de ballast op de radio  :eusa_wall:
( weet niet waar de ballast nu zit)

En dat is echt niet de enige hoor ..

De weerstandskabel waarover gesproken wordt is in principe aleen om de aansturing te neppen.
die kan naar de auto toe het laten lijken of er nog conventionele lampen inzitten.
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

)()()sT

Citaat van: LPGLE op 22-12-2008 22:23:52
En inderdaad, zoals eerder vermeldt,  de eerste keer wilde 1 lamp niet aanspringen, na het monteren van de extra weerstand kabel was dit verholpen.

Bij mij was het er een, of soms alletwee. Er zit echter maar een weerstandkabel bij.... Bij mij hielp dus de oude ballast....
Mooi werk overigens!

LPGLE

Citaat van: )()()sT op 23-12-2008 13:14:56
Er zit echter maar een weerstandkabel bij.... Bij mij hielp dus de oude ballast....

ik had er gelukkig 2.   wat ik wel vreemd vond dat het gewicht van de beide weerstanden sterk verschillend was.
Bij de eerste dacht ik nog,  "zo'w  wat een knuppel" de tweede zou "uit de doos kunnen waaien" :)   maar 't werkt , das het belangrijkste.

haasje

Wat je zo ie zo nodig hebt zijn 2 ballasten (1 set) voor je dimlicht. Optioneel kun je er eventueel een 2de set bijplaatsen voor je grootlicht.