[850 Club Meeting] 17/01/2003: ALV

Gestart door Reitse, 18-12-2003 14:07:18

Vorige topic - Volgende topic

Frans Harkema

Citaat van: scub@ op 18-12-2003 14:21:48
zuiden verzamelen in Helmond (dan binnendoor via Elsendorp/Boxmeer) via Nijmegen naar Arnhem en daar aansluiten bij het Gelredome en dan met een stoet van 40+ auto's verder?

Moar juunkske toch, verzoamelen in Helliemond? Doar komt nog ginne goeie weind vandoan......... ;D

Scub@, een alternatief is verzamelen bij Ikea op Ekkerswijer bij Eindhoven. Daar vandaan kunnen we direct het nieuwe stuk van de A50 oprijden naar Oss. Ik zie wel wat de reacties van de overige zuiderlingen en de Belsen zijn.

Frans

Walter

Oké! En nu Zuid Holland en wat dies meer zij...

Misschien een idee om met alle Roffels uit NoordHolland, Zeeland, Zuid Holland en wie meer langs Utrecht komt om bij het Benzinestation bij Bunnik af te spreken, langs de A12??

Wees gegroet,

Walter

Hé, wat zie ik nou.... de ZEVENTIENDE??? Das op een zaterdag... Was vorig jaar toch op zondag. Is hier een speciale reden voor?? Bestuur, wilt u hierop antwoorden? Er zijn vast wel meer mensen die dan moeten werken  :'(

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Marc 0101.001

Citaat van: Walter op 19-12-2003 11:41:27
Oké! En nu Zuid Holland en wat dies meer zij...

Misschien een idee om met alle Roffels uit NoordHolland, Zeeland, Zuid Holland en wie meer langs Utrecht komt om bij het Benzinestation bij Bunnik af te spreken, langs de A12??

Wees gegroet,

Walter

Hé, wat zie ik nou.... de ZEVENTIENDE??? Das op een zaterdag... Was vorig jaar toch op zondag. Is hier een speciale reden voor?? Bestuur, wilt u hierop antwoorden? Er zijn vast wel meer mensen die dan moeten werken  :'(

Juist omdat het voorgaande jaren op een zondag was hebben we nu voor de zaterdag gekozen. Er zijn namelijk mensen die uit religieuze redenen niet op zondag kunnen en ook mensen die juist op zondag moeten werken.

s©ub@

fijn dat walter er ff op wijst... denk dat er nu meer problemen gaan komen om de zaal vol te krijgen; ik moet vrij nemen en ik weet niet of mijn vrouw nog vrije dagen heeft...  :-\
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Marc 0101.001

Ik denk dat de zaal gewoon weer bomvol zit.

Raf

ik had het idee, na een jaar lidmaatschap, dat het steeds de bedoeling was om activiteiten zoveel mogelijk op zondag te zetten.

niet dat dat voor mij iets uitmaakt want ik werk in de week. ;)
ik zal erbij zijn!

Raf
De gustibus non disputandum est!

Marc 0101.001

Citaat van: Raf op 19-12-2003 21:29:40
ik had het idee, na een jaar lidmaatschap, dat het steeds de bedoeling was om activiteiten zoveel mogelijk op zondag te zetten.

Hoe kom je daar nu bij? Dat is nog nooit door iemand gezegd. Was de sleuteldag ook niet op zaterdag? En de Elandrun? En de Far Vard? En de rollenbankmeeting?  ???

Johann

Raf

Citaat van: Raf op 19-12-2003 21:29:40

zoals gezegd, mij maakt het niet hoor!
dit was niet beschuldigend of iets anders bedoeld!
ik zat er dus duidelijk naast! 8)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Marc 0101.001

He he, eindelijk positieve reacties.....

denkweb

Zolang e.e.a. vroegtijdig wordt aangekondigd maakt het mij ook niet uit (ik moet toch altijd werken  ;D ).

Heb ik tenminste de gelegenheid om ongelegen data bij gelegenheid gelegen te regelen...  :-\

Kleine tip: zorg altijd dat je veel krediet bij je collegae heb..

Joris_Scholte

Citaat van: denkweb op 20-12-2003 12:26:44

Dus jij regelt het afzetten van diverse kruisingen?  ;)  ;D

Frans Harkema

Citaat van: Yellow Banana op 19-12-2003 21:29:14
Ik denk dat de zaal gewoon weer bomvol zit.

Dat hoop je, zul je bedoelen........... ;D

denkweb

Citaat van: Joris_Scholte op 20-12-2003 17:00:54
Citaat van: denkweb op 20-12-2003 12:26:44

Dus jij regelt het afzetten van diverse kruisingen?  ;)  ;D

Liever niet  ;D

Marc 0101.001