[850 Club Meeting] 17/01/2003: ALV

Gestart door Reitse, 18-12-2003 14:07:18

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

17 januari 2004, voor alle Volvo 850 Club leden.

Net als vorig jaar weer een premeeting bij het Gelredoom of nog eerder onderweg langs de A50?

edit: subject even in stijl gezet.

edit edit: sorry johann...  :-[

s©ub@

zuiden verzamelen in Helmond (dan binnendoor via Elsendorp/Boxmeer) via Nijmegen naar Arnhem en daar aansluiten bij het Gelredome en dan met een stoet van 40+ auto's verder?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

mario

er is vast wel iemand die een mooie toeristische route van Arnhem naar Renkum weet, en dat met 40+ roffels,  cool 8) 8).

Gelredome dan maar als soort centrale verzamelplaats aanhouden???
:) ;) :(

Reitse

Route van vorig jaar was toch prachtig?  8)

Joris_Scholte

Citaat van: mario op 18-12-2003 15:04:10
er is vast wel iemand die een mooie toeristische route van Arnhem naar Renkum weet, en dat met 40+ roffels,  cool 8) 8).

We kunnen ook onderlangs, langs de Rijn op. Kasteel Doorwerth (als de slagboom open is natuurlijk).

Gelredome lijkt mij wel een goede plaats. Vanaf een uurtje of half tien?

Reitse

Citaat van: Joris_Scholte op 18-12-2003 15:59:57
Citaat van: mario op 18-12-2003 15:04:10

We kunnen ook onderlangs, langs de Rijn op. Kasteel Doorwerth (als de slagboom open is natuurlijk).

Gelredome lijkt mij wel een goede plaats. Vanaf een uurtje of half tien?
Prima tijd!

Joris_Scholte

Okee, laten we het dan maar officiëel maken:
Verzamelpunt Gelredome, vanaf half tien. Is er nog iemand die Politiebegeleiding naar Renkum kan regelen (kruisingen afzetten e.d.)?

s©ub@

paar strepen op alle witte roffels schilderen; denkweb een paar van die flitsbalkjes regelen om erop te zetten dan doen we dat zelf wel  ;D

trucje is heel makkelijk: de man/vrouw die de route weet rijd voorop de opvolgende auto stopt op de weghelft bestemd voor, van links kruisend, verkeer, de opvolgende wagen stopt op de weghelft voor, van rechts kruisend, verkeer. als de hele stoet voorbij is sluit de eerst gestopte wagen aan en daarna de laatst gestopte wagen...

zo, hou je de hele stoet bij elkaar, de snelheid respectievelijk constant (niet te hoog, er rijden ook GLE's en voorzichtige chaufeurs met mee) en ben je het verkeer minimaal tot last...

alleen zaak dat we een route hebben zonder roodlichtcontrole's  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Reitse

Als het konvooi onderbroken wordt kan de voorste helft het ook ff rustig aan doen natuurlijk.... ;)

Frisian Viking

Reitse, jij komt toch ook uit het noorden?

Hoe laat ga jij weg en zijn er meer die uit Friesland vandaan komen.

Groeten Bauke

Reitse

Naar Arnhem is het ongeveer anderhalf uur rijden. Vorig jaar verzamelden Johann en co zich bij het tankstation waar A1 en A50 bij elkaar komen. Da's een dik uur ongeveer (zeg vanuit Assen). Als Friesland, Groningen en Drenthe bij Rogat/Meppel verzamelen?

Frisian Viking

Is goed. Bij "de Raket" (weg restaurant) onder aan de afslag? Ik lees dan later wel op het forum hoe laat en dergelijke.

Groeten Bauke

Reitse

Die ja. Daar zou ik vorig jaar ook meeten met Jaap op weg naar de sleuteldag (niet gebeurd omdat hier de mist zo vreselijk dicht was dat het me nog niet heel verantwoord leek om daar doorheen te gaan...)

Raf

Citaat van: scub@ op 18-12-2003 14:21:48
zuiden verzamelen in Helmond (dan binnendoor via Elsendorp/Boxmeer) via Nijmegen naar Arnhem en daar aansluiten bij het Gelredome en dan met een stoet van 40+ auto's verder?

Helmond zie ik wel zitten. dat ligt ongeveer op de weg ernaartoe voor mij.
en in grote(100? ;D) getalen naar daar rijden lijkt me geweldig!

Raf
De gustibus non disputandum est!

denkweb

Hehe... die gast van de Mcdonalds werd vorig jaar al zenuwachtig omdat we daar met een tiental auto's geparkeerd stonden...  ;D