Dan toch eindelijk een V70

Gestart door Hiker, 24-12-2009 23:39:56

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Hierbij de foto's:

En de geknapte slang....

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

UserID6342

Zit even naar de reparatie te kijken, natuurlijk is dit een noodreparatie, dat even voorop gesteld.  Maar een schoonheidsprijs verdient het helemaal niet :( zo er ook niet te lang mee doorrijden want dit heeft zo geen of heel weinig zin.  Beter was om de kapotte slang met een stuk of pvc of uitlaatbuis passend te maken.  Dat deden we vroeger al als er ergens een vrachtwagen onderweg kapot stond met zo'n gescheurd rubber.

Wel mooie auto verder hoor !

Ludo

Citaat van: Dirk342 op 28-12-2009 00:18:07
Zit even naar de reparatie te kijken,

Beter was om de kapotte slang met een stuk of pvc of uitlaatbuis passend te maken.  

Je moet niet alleen naar de plaatjes kijken Dirk... er staat ook nog wat tekst op vorige pagina...  ;)

;D

Hiker

Ja, het is niet mooi gemaakt, maar ja wat wil je om 19:00 op 2e kerstavond....het is een tijdelijk oplossing met in de slang een pvc-buisje geklemd.
Ik vind dat de anwb het nog mooi gefixed heeft....
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Bas850

Ben je al naar JB geweest voor het tunen? Zit te twijfelen tussen fasttech of JB afstand is ongeveer hetzelfde dus daar is het niet om.
Meer de ervaring met JB.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Turbo-Geek

Als je het zelf gaat fixen --> Siliconen slang !
Vergeet een originele rubberen slang, vaak kost het de wereld (nieuw) en het is gewoon niet sterk genoeg.
Mooi stuk Samco/SFS/ whatever siliconen merk stuk recht siliconen doet wonderen, en is ook gewoon in het zwart te krijgen zodat het niet uit de toom valt.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Hiker

Qua tuning ben ik eruit, zodra ik weer geld heb: JB. Omdat het 'in de buurt is' en om de reacties op dit forum.

En de reparatie valt onder de 6 mnd garantie, dus gewoon naar de dealer en dat kostte € 37,50 voor de slang en € ?5,- arbeidsloon.

Morgen naar ES om de spoiler dan hoop ik eindelijk erop te zetten, best lastig als er rechter klem net aanloopt tegen de carrosserie....

wordt vervolgt.

Bas850

OK ben benieuwd naar je ervaring bij JB
"to finish first, you first have to finish"

Hiker

Ik ben afgelopen vrijdag langs geweest bij JB autoservice in Dieverbrug.

Heb een goed gevoel gekregen wat ze daar doen. Hij heeft een Audi TT staan waarmee hij experimenteert. Daar heeft hij een 130 PK diesel pompverstuiver ingebouwd, met een andere turbo. Met de software aanpassing (van JD enginering) komt hij rond de 285 PK die regelmatig getest wordt op de Nordschleife en Zolder.
Dus voordat deze mannen voor klanten nieuwe dingen leveren zijn ze uitgebreid getest.

Zodra ik de centjes bij elkaar heb is breng ik m'n roffel op vrijdagavond bij hem, en kan hem dan zaterdag weer ophalen.........

De spoiler zit er inmiddels op, vanwege de kou heb ik hem nog niet geplakt.
De komende periode hoop ik dat ik een leer/alcantara interieur kan vinden, blokjes grill, velgen (pegasus 16'' of comets) en een lederen sportstuur/ pook. Dan ben ik eerst weer tevreden.

Wordt vervolgt.

hathü

Citaat van: Hiker op 17-01-2010 12:50:25
Ik ben afgelopen vrijdag langs geweest bij JB autoservice in Dieverbrug.

Heb een goed gevoel gekregen wat ze daar doen. Hij heeft een Audi TT staan waarmee hij experimenteert. Daar heeft hij een 130 PK diesel pompverstuiver ingebouwd, met een andere turbo. Met de software aanpassing (van JD enginering) komt hij rond de 285 PK die regelmatig getest wordt op de Nordschleife en Zolder.
Dus voordat deze mannen voor klanten nieuwe dingen leveren zijn ze uitgebreid getest.

Zodra ik de centjes bij elkaar heb is breng ik m'n roffel op vrijdagavond bij hem, en kan hem dan zaterdag weer ophalen.........

De spoiler zit er inmiddels op, vanwege de kou heb ik hem nog niet geplakt.
De komende periode hoop ik dat ik een leer/alcantara interieur kan vinden, blokjes grill, velgen (pegasus 16'' of comets) en een lederen sportstuur/ pook. Dan ben ik eerst weer tevreden.

Wordt vervolgt.

Als je toch bezig bent een veerpootbrug is ook een goede investering. ;)

Hiker

Veerpootbrug??? Is dat zo'n stabilisatiestang van de ene naar de andere veerpoot?

Waar tik ik die op de kop en wa kost da?

Misha

Citaat van: Hiker op 17-01-2010 13:03:04
Veerpootbrug??? Is dat zo'n stabilisatiestang van de ene naar de andere veerpoot?

Waar tik ik die op de kop en wa kost da?
Dealer, 8 tientje
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Hiker

Dan neem ik die meteen mee als de roffel bij JB staat, of zet je die er zelf zomaar op?

Misha

Citaat van: Hiker op 17-01-2010 13:06:07
Dan neem ik die meteen mee als de roffel bij JB staat, of zet je die er zelf zomaar op?
Jahoor, dat kan echt iedereen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Hiker

Ik moet eerst het nodige budget regelen voor ik verder kan 'bouwen'.

En budget is eerst een opdracht vinden.... (zzp in de it).......