Nieuwe liefhebber!

Gestart door julles, 14-10-2009 20:31:26

Vorige topic - Volgende topic

julles

Heej roffelaars!
Hier een nieuwe liefhebber, ben 24 jaar en heet julian. Heb op dit moment nog geen roffel, maar wil er spoedig een aanschaffen. Graag wil ik hierin advies van jullie met name omdat ik er een op g3 wil. Rijdt nu een alfa 146 met slechts 128000 km op teller  :-[. Aangezien ik meer kilometers moet maken wil ik nu wel een echte fijne veilige en goede reiswagen!

Alvast bedankt jongens!

ro~djo

Hoi Julian,

Welkom op het forum

Altijd fijn weer een liefhebber erbij te hebben

Ennuh .... meisjes ::) mogen die niet meedoen :eusa_doh:

julles

Haha natuurlijk dames ook.... Excuse me!

Bouke

Welkom Julian

Hier zit je op het ultime forum voor alles wat je wil weten over de 850/x 70 ;)

FGG

Welkom op 't Forum, Julian.

Een 850 is een uitstekende keuze als je op LPG wilt rijden. Succes met de zoektocht naar een mooi exemplaar.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

AlbertJan

Hallo en welkom op het forum, succes met je zoektocht!

walter leever

Welkom in 't gekkenhuis :evil:

Er staan er hier ook nog wel te koop.

Is idd een fijne en veilige reiswagen ;)

Veel plezier hier,moet lukken. ;D

gr,walter

Headway

Welkom Julles!

Uit ervaring kan ik zeggen dat de V70 classic het ook prima doet oplpg.
Succes met je zoektocht!

henry classic v70

Julian, welkom op 't forum
Wat betreft het kopen van een 850/x70 op gas, er staan hier en daar wel Roffels te koop waar de installatie al  in zit, daar zou ik eerst voor gaan.
Heel belangrijk is de onderhoudshistorie van een wagen op gas, de kmstand zegt niet altijd iets. Er zijn hier op het forum veel lpg rijders met relatief hoge kmstanden (topic 2.5 10V eigenaren) en er zijn een aantal gas deskundigen aktief (topic techn. lpg/lpi).
Wij hebben 2 v70's beiden g3 (lpi), beiden de onderhoudshistorie aanwezig en netjes onderhouden, geen problemen met de gasinstallatie gehad. Lees eerst de topic's over lpg/lpi eens dan valt je vanzelf op wie veel verstand heeft van gas en laat je vervolgens informeren door zo'n deskundige.
Succes met je zoektocht
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

850-maniak

850 is idd de ultieme gaswagen , en kunnen een hoop kilometers maken mits goed onderhouden !!!
mijn 850 2.5 20v automaat uit 93 (alter1 dus) is een stationcar die inmiddels de 480000 gepasseerd is !!
op lpg !!
het is idd niet de kilometerstand die het hem doet , maar de onderhoudshistorie  :eusa_boohoo:

castelfranco

Welkom man, verstandig van je om voor gas te kiezen. (zou ik eigenlijk ook moeten doen) Lpg-onderbouw zou zeker mijn voorkeur hebben.
De voordelen laten zich raden. Speur zeker het forum af naar lpg-rijders die kunnen je vast alles vertellen.
Succes!